• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Maho81

Åh så avundsjuk jag är! Här är det inte en tillstymmelse till slemmiga flytningar =( Enbart en sjuhelvetes massa vita... Blä, vill att något ska hända iaf...

juliaannaeva skrev 2012-07-23 13:14:53 följande:
    Nu har verkligen slemmisen gått i alla fall :o hoppas hoppas att de kommer igång nu!

• Maho81

Jag mår bara illa så fort jag äter något och för första gången under hela graviditeten så känner jag mig mest irriterad. Det tar på mig att vara hemma sysslolös och bara vänta...

• Woogie

Är på fl nu för att kolla läget. Har värkar ca var 10:e min, så det är egentligen för tidigt att vara här, men iom att barnvakten bor en bit bort och inte har körkort själv, så kändes det bäst att ta det säkra före det osäkra.

Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • Maho81

Hoppas hoppas! =)

Woogie skrev 2012-07-23 13:25:59 följande:
    Är på fl nu för att kolla läget. Har värkar ca var 10:e min, så det är egentligen för tidigt att vara här, men iom att barnvakten bor en bit bort och inte har körkort själv, så kändes det bäst att ta det säkra före det osäkra.
    Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!

• juliaannaeva

Ja denna väntan :o försöker slappna av så mycket som möjligt nu så den lille inte ändrar sig! Dem säger ju att man kan gå utan slem propp i en vecka :o men om de stämmer att förlossningarna brukar likna sin mammas så borde min bebis vara här om 10 timmar! För med henne börja de med slemmisen :) jag håller tummarna för er andra!!

• nilepile89

Ja hoppas hoppas, för alla de är på gång för. Jag satsar oxå på att vila nu i hopp om att det skall komma igång på riktigt detta.

• Maho81

Och jag gör inget annat än vilar, precis som jag gjort den senaste veckan =S

nilepile89 skrev 2012-07-23 13:38:32 följande:
    Ja hoppas hoppas, för alla de är på gång för. Jag satsar oxå på att vila nu i hopp om att det skall komma igång på riktigt detta.

Svar på tråden Juli bebis 2012