• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • millifjor

Ännu en dag snart till ända, max tio dagar kvar då, får väl se det som nåt positivt Kan ju bara hålla tummarna att tiden går fort, haha

• grahnkotten

Nu lägger jag mig snart ner och gråter.. Har under gårkvällen å i natt utvecklat samma skit i andra örat.. Känner samtidigt att Molvärken ökar på i kraft, men som tur är håller sig sammandragning borta! Puh, ge mig kraft. Hoppas att min latensfas är låång å att min läkare idag har mirakelmedicin mot andra örat!

• Woogie
    grahnkotten skrev 2012-07-23 09:12:59 följande:
    Nu lägger jag mig snart ner och gråter.. Har under gårkvällen å i natt utvecklat samma skit i andra örat.. Känner samtidigt att Molvärken ökar på i kraft, men som tur är håller sig sammandragning borta! Puh, ge mig kraft. Hoppas att min latensfas är låång å att min läkare idag har mirakelmedicin mot andra örat!
    Åååhhh... din stackare!! Hoppas verkligen att det ger sig snabbt!! 

Igår kom delar av slemmisen under dagen, vet inte om sammanlagt hela har kommit eller inte, svårt att avgöra när det kommer i bitar som sagt... Men från tidigt i morse (4-5) har jag haft värkar, som inte har känts som förvärkarna jag har haft innan, utan mer som förlossingsvärkar. Dock rätt oregelbundna och korta och dessutom varierande i styrka. Vissa får jag småandas igenom och vissa känns knappt. Det kan vara 5 minuter, 15 minuter eller 35 minuter emellan... Vet inte vad jag ska tro. 
    Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • Nicolee

Var hos min BM nu på morgonen, är på BF +1 idag. Tappen var mjuk och sladdrig som hon uttryckte sig, men fortfarande bakåtriktad. Känns som att Förvärkarna jag haft gjort ngn nytta iaf. Hon trodde inte att det skulle dröja länge till. Negativt var att mitt sf mått knappt rört sig på flera veckor. Så väntar på samtal från spec mödravården och ska nog mest troligt göra ett TUL så fort det finns en tid.

• Maho81

Precis som vi då! Tappen var mjuk och halverad men sf måttet hade inte rört sig på 3 veckor så vi fick TUL tid, ska dit igen i morgon.

Nicolee skrev 2012-07-23 10:19:15 följande:
    Var hos min BM nu på morgonen, är på BF +1 idag. Tappen var mjuk och sladdrig som hon uttryckte sig, men fortfarande bakåtriktad. Känns som att Förvärkarna jag haft gjort ngn nytta iaf. Hon trodde inte att det skulle dröja länge till. Negativt var att mitt sf mått knappt rört sig på flera veckor. Så väntar på samtal från spec mödravården och ska nog mest troligt göra ett TUL så fort det finns en tid.

• Maho81

Åh Grahnkotten, jag lider verkligen med dig! Jag var ett öronbarn och kommer mycket väl ihåg hur sjuuuukt ont det gjorde med öroninflammation =(

Svar på tråden Juli bebis 2012