• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • grahnkotten

Tack snälla för att uppmuntrande ord! Har varit hos min läkare nu och det såg bättre ut i örat, fick lokal antibiotika i örat. Det andra örat hade tyvärr börja krångla också och visade på samma sol i andra, som tur var så kom jag dit i tid så behandlingen kunde starta direkt! :)
    Så förslag på sovställningar mottages tacksamt: kan inte ligga på rygg, mage eller på någon sida.. Halvsittandes kanske? Får prova det idag! :)

Nu börjar det närma sig slutet av Juli och vi har inte långt kvar någon av oss! :) snart har vi alla våra bebisar här!

• smulan 75

Hade täta o kraftiga värkar i natt o jag trodde ryggen skulle gå mitt av,men sen avtog deSkrikandes var hos bm idag o har ff för högt blodtryck och hon tyckte det var konstigt att inget hänt efter hinnsvepningen i fredags så hon svepte de igen *aj som fan* fortfarande bara öppen 1 cmGråter ska dit igen imorgon o ta blodtryck är det ff för högt så ska hon boka tid till förlossningen om igångsättning. Är 40+6 imorgon (samma dag som sonen kom ut) och de var oroliga för min och bubblans hälsa. Var en runda och gick på stranden backe upp o backe ner och busade med sonen och vägen dit är grusväg så massa bulor och gupp så det kändesFlört Nu blir det lite vila i soffan.  Lycka till ni andra som ruvar och stå ut! Grattis till er alla som myser med era små mirakel.

• juliaannaeva

Nu har värkarna tagit fart, regelbundna med ungefär 7 minuter emellan o den rör sig som bara den där inne! Men värkarna i sig gör inte sådär jätte ont... Dem känns ju men inte så man skriker direkt... Känns dock som ryggen ska gå av... Borde jag ringa förlossningen?!
    Slemmisen gick halv 1...

• grahnkotten

Juliaannaeva: jag hade ringt in och kollat m dem, om inte annat för att få lite konsultation kring när dem vill att du ska komma in eller inte! Å lycka till, nu verkar det vara på G! :)

• millifjor

Pratade med min mamma nyss, hon tror att om jag bara slutar att fundera och känna efter så mycket så kommer bebisen vilja att komma ut snart. kan det vara så att man vill FÖR mycket att kroppen typ blir stressad och inte slappnar av ordentligt så att allt tar fart. Försöker ju vila o så men emellan vilorna ska jag alltid ha nåt att göra, typ träffa vänner, städa, rensa, baka osv...

• Woogie

Klockan två var jag inte öppen över huvud taget, men de ville trea en ctg för att kolla allt. Kvart över fem är hon född. Måste vara rekord... Och såklart är hon finast någonsin! 3700g och 52 cm. Alla mår bra.

Jag kan fatta mer eller mindre avgörande beslut i mitt liv utan att fråga på FL först!
  • Trolla75
    Woogie skrev 2012-07-23 20:25:45 följande:
    Klockan två var jag inte öppen över huvud taget, men de ville trea en ctg för att kolla allt. Kvart över fem är hon född. Måste vara rekord... Och såklart är hon finast någonsin! 3700g och 52 cm. Alla mår bra.
    Grattis till dottern!!! då var vi två med raketförlossningar Flört
    ღ ♥ Wilma 2000 - Vanna 2007 - BF 20e juli 2012♥ღ
Svar på tråden Juli bebis 2012