• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • juliaannaeva

Här har värkarna avstannat helt o enbart rygg o typ mens smärta kvar.... Någon som vet hur länge man kan vara utan slempropp?

• Maho81

Åh fy f*n! Jag mår så sjukt illa, har till och med funderat på att gå och kräkas, då är det illa! Jag fattar inte varför jag mår så illa.. Känns nästan som magsjuka, känns som att det ska (FÖRLÅT!) i båda ändarna... Fast det gör det inte.

• juliaannaeva

Maho81: usch vad jobbigt... Mådde också illa men inte så mycket... Du får prova att äta något med salt de brukar ju dämpa lite i alla fall.. :)

• millifjor
    juliaannaeva skrev 2012-07-23 23:46:15 följande:
    Här har värkarna avstannat helt o enbart rygg o typ mens smärta kvar.... Någon som vet hur länge man kan vara utan slempropp?
    Jag har hört att slemproppen kan försvinna veckor innan förlossning, även att den kan återbildas...min har lossnat i omgångar i typ 4 veckor nu o jag har fortfarande inte fått min bebis...
Svar på tråden Juli bebis 2012