• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Maho81

Grattis till alla bebisar! =) Nej ni tjejer, jag är också kvar, samma Bf som Grahnkotten.

• millifjor

Känns skönt att inte vara ensam börjar bli skapligt less på o vara gravid, o nu har man svällt upp som en vattenballong me, kan ju knappt gå :-/

• grahnkotten

Maho81 å millifjor: vi får kämpa tillsammans nu det sista! Nu är öronen bättre å jag börja längta efter bebis igen... Försöker Tänka positivt: det är MAX 3 veckor kvar tills vi får träffa bebis! :) ska försöka njuta av solen idag, el iaf i skuggan under äppelträdet!

• EllaBella02

Kämpa på ni som är kvar! Snart ligger ni där och flåsar och har snart bebbe hos er! Stå ut lite till bara!

• Nicolee

Jag är kvar, är på BF + 3 idag :/

millifjor skrev 2012-07-25 08:54:18 följande:
    är det bara lilla jag kvar här nu då som inte fått min unge!? är på +7 idag iaf och det känns ju kul - NOT!

• Nicolee

Hoppas du snart mår bättre! Du får ta en dag i taget. Annars kan vi byta krämpor en stund? Är less på mina så lite omväxling kanske gör gott ;)

anjiali skrev 2012-07-25 09:15:31 följande:
    Grattis till alla nya bebisar och lycka till till er där det är på gång.

Utskriven från sjukhuset igår och slutdiagnosen efter att blivit opererad och gått igenom en hel så kom dom fram till barnsängsfeber.

Mår fortfarande rätt kass, feber som kommer och går och jätte trött. Lite ont i operationsområdet.

Sen ska man orka amma på det. Milea är som en sugpropp, hon får rätt ont i magen av all medicin som jag äter. Vill så gärna bli av med såren på bröstvårtorna nu.

En dag i taget. Idag kanske blir bättre än igår :-/....

Behövde få skriva av mig lite. Känner mig rätt ynklig.

• cattiwik

Jag är också kvar. Har Bf på lö 28/7 och inte haft nå känningar alls så jag blir nog kvar ett tag =) Fast jag känner ingen stress. Känner inte att jag är klar med alla förberedelser, men efter att denna vecka är slut så får bebisen gärna komma.

• millifjor
    Nicolee skrev 2012-07-25 11:12:19 följande:
    Jag är kvar, är på BF + 3 idag :/
    Okej, 4 stycken iaf, känns lite bättre då när man slipper vara ensam iaf vi får stötta varandra att palla de här sista dagarna/veckorna även om det känns som om det är en evighet kvar!
    Idag har jag även börjat fundera på om jag verkligen är gravid, kanske bara har blivit tjock,hehe
  • cattiwik

När sonen var liten gav jag både minifom (hjälper till med luftbubblorna i magen och hjälper dom små att prutta) och semperdroppar (goda bakterier) mot magknip och det funkade ganska bra. Som Bm sa, i stort sett alla barn har ont i magen, men det brukar ge med sig vid ungefär 3 månaders ålder.

Svar på tråden Juli bebis 2012