• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • froggyL

Grattis till er med nya bebisar!

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • juliaannaeva

Inatt 00.18 tittade våran lilla Tyra ut! :) 3950 g och 51 cm lång! Vilken obeskrivlig lycka!
    Förlossningen gick som hejsan kom in 22.00 var öppen 6 cm fick gå till förlossnings salen direkt och där satte de fart. 00.00 började jag krysta och 18 min senare var hon här

• down under
    juliaannaeva skrev 2012-07-25 07:46:42 följande:
    Inatt 00.18 tittade våran lilla Tyra ut! :) 3950 g och 51 cm lång! Vilken obeskrivlig lycka!
    Förlossningen gick som hejsan kom in 22.00 var öppen 6 cm fick gå till förlossnings salen direkt och där satte de fart. 00.00 började jag krysta och 18 min senare var hon här

Grattis!! Hon var lika stor som Kian då!
  • millifjor

är det bara lilla jag kvar här nu då som inte fått min unge!? är på +7 idag iaf och det känns ju kul - NOT!

• FruSandra

Idag blir Vilgot 3 veckor! Ja kan inte förstå
    att tiden går så snabbt...

Ellabella
    Pröva minifom droppar att ge innan amning. Har du valt bort mjölksaker så är de inte laktosen de är allergiska mot, utan mjölkprotrinet...
    Ja har börjat äta allt igen, utom (kaffe som smakat rävgift)
    Men ger minifom innan varje amning, o nu har han sällan ont i magen...
    De finns receptfritt på Apoteket. De tar sönder bubblorna, så fisarna inte kan sätta sig på tvären.
    Verkligen super!!

Vilgot har också fått massa röda prickar, antingen hormonprickar, eller vörmeutslag..

• anjiali

Grattis till alla nya bebisar och lycka till till er där det är på gång.

Utskriven från sjukhuset igår och slutdiagnosen efter att blivit opererad och gått igenom en hel så kom dom fram till barnsängsfeber.
    Mår fortfarande rätt kass, feber som kommer och går och jätte trött. Lite ont i operationsområdet.
    Sen ska man orka amma på det. Milea är som en sugpropp, hon får rätt ont i magen av all medicin som jag äter. Vill så gärna bli av med såren på bröstvårtorna nu.
    En dag i taget. Idag kanske blir bättre än igår :-/....
    Behövde få skriva av mig lite. Känner mig rätt ynklig.

• EllaBella02

Tack för tipsen Frugan! Ska prova miniformen och grattis till bebisarna. Och krya på dig Anjiali!

• millifjor
    grahnkotten skrev 2012-07-25 09:03:54 följande:
    Grattis juliaannaeva!

Jag är kvar å bli troligen sist;) 31 juli som BF!
    Då är vi två då iaf
Svar på tråden Juli bebis 2012