• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • grahnkotten

Åå, jag har också lagt mina fötter i en KALL balja m isbitar i! Tog också i lite linement i vattnet å det är att rekommendera! Såå skönt för fötterna! :)

• SaJo81

Stygnen bakåt känns inte så farliga men min kära son bestämde sig för att komma med huvud plus en hand först så han rev sönder ena blygdläppen på mig och där svider det fortfarande en del när jag kissar! Ja skölja med vatten är betydligt mycket skönare än bara sätta sig rakt upp och ner...

• froggyL

Jag har fortfarande ont lite smått vid klippet, men inget där jag sprack, och nu är det 2veckor sedan. Öm i underlivet blir jag om jag står och går för länge...

Mamma till Linnea 2008-01-04 och Simon 2012-07-12
  • SaJo81

Okej men det e kanske inte nåt knas då att mitt fortfarande gör ont (lillgrabben är ju bara tre dagar gammal )

• HannaVirrpanna

Sajo: haha! Samma här! Hon kom med armen först och min inre blygdläpp sprack lite :) men det svider inte.

Froggy: Dom säger att om man spricker så läker man lättare än om man blir klippt, eftersom det spricker naturligt och snittet är inte så rakt... Svårt att förklara... Kanske därför du har ondare där!

• Maho81

Grattis! =)

grahnkotten skrev 2012-07-25 17:13:00 följande:
    Stort grattis till er nilepile!

• Maho81

=)

Nicolee skrev 2012-07-25 13:32:43 följande:
    Duktig du är! Jag är också less på att gå och känna efter, så idag tar jag tag i städning, har hunnit med dammsugning, men kroppen dog! Så blir ett heldags projekt verkar det som hehe :p BF +3 idag bläää

Svar på tråden Juli bebis 2012