• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Tifan

Nu är det konstaterat att det är ett MF så nu lämnar jag er! Hoppas att det går bra för er andra!

• Mysmamma70
    Tifan skrev 2011-11-07 20:39:01 följande:
    Nu är det konstaterat att det är ett MF så nu lämnar jag er! Hoppas att det går bra för er andra!
    kram och lycka till! {#emotions_dlg.flower}
    ~*~♥~*~ dotter -96, son -97, son -09, dotter -10 ~*~♥~*~
  • Tvåbarnsmamman78

Blir ledsen näe jag läser att så många blöder. Hoppas verkligen att det går bra för oss alla och att vi får följa varandra hela vägen till juli

• SommarDahlia

Vilken trist vändning tråden tog! Hoppas så att ni som blöder har en ofarlig blödning så vi alla kan se positivt mot sommaren igen!

kram till er!

• hanka77

Nej  nu får det vara bra med blödningar och liknande! Det är en hemsk tid nu, bara vänta och vänta. Jag känner med och tänker på alla som har det jobbigt här... Stora kramar till er!

Själv har jag bara haft en ytterst sparsam blödning, förra helgen, inget mer sedan dess. Hoppas hoppas hoppas. Är idag i vecka 5+0. Imorgon får jag boka tid för VUL med ivf-kliniken! Ska bli så roligt att få ge dem ett positivt resultat... Äntligen Glad

Det värsta är att min man reser bort på fredag och är borta fram tills 1 dec. Jag bara ber till gudarna att inget händer, vill inte gå igenom något ensam... Han kommer vara på andra sidan jorden, just nu känns det ju sådär.

Vi har varit tillsammans i princip i 16 år, varit sambos i snart 7 och gifte oss i somras. Är 34 och 35 och det här blir ju vår första graviditet, inte ens något som fäst förut (4 års försök). Vet inte alls hur jag ska hantera att något går fel, så det bara får inte det!

Bees knees skrev 2011-11-07 20:34:48 följande:
    insåg just att mitt preliminära bf datum är FREDAGEN DEN 13!
    Det måste betyda tur!!!

Stora kramar till alla!!! 
  • AnnA1985

Blir ledsen också när jag läser om blödningarna :(
    Styrkekramar till er alla, hoppas på det bästa, att det inte är MF! {#emotions_dlg.flower} 

• Mijab

Jag håller tummarna för alla o hoppas på det bästa :)

E det några flera som har blivit tröga i magen?

Svar på tråden Juli bebis 2012