• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • frånochmeddu

Ny!:) plussade i fredags, första barnet!! Vi är så enormt lyckliga, spända och skräckslagna! BF 16 juli... Kram på er alla!

• vädursflicka

Frånochmeddu: Grattis och välkommen! Haha, precis så känner jag också..! :P men det är iaf himla kul att kunna följas åt några stycken såhär!

• Gurkburk

Godmorgon alla! Ny dag och jag kan bara konstatera att min blödning försvann lika fort som den kom.  En gång när jag var på toa mitt på dagen och sen lite rester under de närmaste timmarna. Har sovit oroligt och varit uppe flera gånger, men inte ett spår av någon blödning. Vet inte riktigt hur jag ska tyda det. Sätter min förhoppning till att om jag inte hade varit gravid skulle jag ha haft mens vid den här tiden. Kanske är det min kropp som spelade mig ett elakt spratt och fejk-mensade. Jag och min kropp har ett något ansträngt förhållande just nu.

Igår kväll hade jag ordentlig växtvärk (hoppas i alla fall att det var det det var). Verkar komma på kvällarna på mig då det gjort så några gånger tidigare. Just nu har jag lite ont på ett ställe högt upp på ena skinkan. Ytterst udda, känns som en mindre sträckning.

frånochmeddu skrev 2011-11-08 05:31:54 följande:
    Ny!:) plussade i fredags, första barnet!! Vi är så enormt lyckliga, spända och skräckslagna! BF 16 juli... Kram på er alla!

Grattis!

• Gurkburk
    Mijab skrev 2011-11-08 05:24:42 följande:
    Jag håller tummarna för alla o hoppas på det bästa :)

E det några flera som har blivit tröga i magen?
    Inte direkt, men däremot gasig Skäms
  • Mijab

Mollymiranda: jag hoppas verkligen att det var din kropp som spelade ett spratt med dig!
    Välkommen frånochmeddu o grattis till ett positivt Gravtest :).

Jo tack e ju gasig jag med men magen e ju toltat trög! Kom nyss hem från jobbet o mitt illamående började o var nära på att spy! Aldrig kännt så innan utan då har det bara varit ett lätt illamående! Lär ju säkert bli värre :(.

• Bees knees
    vädursflicka skrev 2011-11-08 07:22:24 följande:
    Nä, det tror jag absolut inte..! ;)

Jag är också väldigt gasig...:S inte SÅ himla trevligt :P
    jag med, undrar vad det beror på?
    Tror jag läst någonstans att tarmarna jobbar  långsammare när man är gravid.

Tror vi alla som ska ha första barnet känner lite skräckblandad förtjusning :P

Grattis och välkomna alla nya till tråden!
Svar på tråden Juli bebis 2012