• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • juliaannaeva

Sitter här och försöker natta en hysterisk tjeja! :( trött i armarna med, har varit en kväll med bära bära bära... Man lär ju sig Göra saker med en hand i alla fall! ;) p

• SaJo81

Underbar natt! Bastian vaknade kl 3 och åt oc vägrade somna om! Satt i soffan till 5.30 sen lyckades jag få honom att sova så jag somnade om, 6.30 kom hans ena bror in och började tjata om macka!

Fasen vad pigg jag är idag! N-O-T
    Tur att dom två stora ska till dagis så jag ka vila lite!

Idag blir förresten Bastian 1 månad

• juliaannaeva

Efter att varit hysterisk till halv 11 så somna hon och sov till 05.00 :o underbart!
    Tyra blir också 1månad idag :)

• FruSandra

Idag blir Vilgot 7 veckor..
    Han har börjat med nåt nytt.. När an vaknar vid 4.15 vägrar han somna om.. De händer inte förrän närmare 6.15...

• anjiali

Också haft en jobbig natt med bråkig bebismage. Dumt att jag får besök nu på fm så det blir svårt att vila :-/ , sen kommer mannen sent.
    Blir lite frustrerad att jag inte kan lägga ner henne utan att hon vaknar och blir ledsen.
    Gör vardagen komplicerad och ryggen öm.

• anjiali

Ni som har gasiga bebisar. Tar ni upp och rapar på natten ??? Kanske borde göra det :0 !!! Är bara så rädd att hon inte somnar om sen

• karleksengeln

Ellabella02, jag fick barn för 8 veckor sedan fick också en blödning som bara var några timmar och hade mensvärk. Trodde jag fått tillbaka min mens men har inte hänt något mer än fortsatt mensvärk fram och tillbaka, vet inte alls vad det är.

• SaJo81

Anjiali: har han somnat vid bröstet på natten så rapar jag honom inte för han somnar inte om! Annars så rapas han ju såklart :)

Skulle lämna grabbarna, handla och sen hem och vila, sitter nu på coops parkering och undrar om regnet kanske kan avta liiite innan vi går ut eftersom jag inte har nåt regnskydd med till lilleman...

• anjiali

Sajo: stod inför samma dilemma idag på morgonen. Bebis i bilstol och spöregn. Hade inget paraply med mig. Hur gör man ???
    Med de andra barnen hade vi ingen bil då vi bodde i stan och åkte spårvagn. Lite dålig på det här med hur man gör med bilstol

• Libe

Har inte varit aktiv på skrivfronten alls, men läser varje dag. Har lite egna funderingar men ingen i "samma sits" att fråga. Vi fick en Mollie 26/7 allt gick väl bra för utom invärtes stygn, flertal och flertal yttre - hur många det nu är. :/ ni som sytt? Hur länge har no haft ont? Börjar undra om något är galet eftersom det fortf gör ont :/

Sen en bebis fråga, hon har inte bajsat på - är inne på fjärde dagen nu. Och jag tycker hon gnäller ner och mer över magen och bara pruttar och pruttar. Hon får moniform, men hur länge är egentligen vanligt att dom inte bajsar?

Svar på tråden Juli bebis 2012