• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Sladdis

Anjiali: jag har windy men personligen tycker jag inte att de är bättre än termometern. Det är ok att hjälpa dem när de har det jobbigt men inte för ofta då de kan "glömma" hur man gör själv. Någonstans hade någon skrivit max tre gånger per dygn men jag vet inte vart den informationen kom från.

• juliaannaeva

Haft samma problem! Men jag frågade bm och hon sa att det var bra om dem fick försöka själva men går de inte så fick man hjälpa dem och att de var helt ofarligt. Det hade mer med att göra att dem ska komma på ett sätt att hantera de själva... :)

• SaJo81

Nu har vi äntligen bestämt namn till lilleman; Bastian Nathaniel blir det :) lät bäst ihop också! Så nu ska papprens skickas in tillsammans med efternamnsändringen till dom andra två killarna sen ska jag boka kyrka för dop!

• smulan12

Jag har samma problem frusandra. Fast det har blivit lite bättre med just det. Dock massa annat skit som jag ska prata ned bm om.

• FruSandra

Smulan
    Ja har kvar de där med kisseriet o ja läste att man kan få problem med kisseriet om man fått framfall...
    :S

• SaJo81

Blev en tur över havet idag! En "över dagen" tur Göteborg - Fredrikshavn med familjen :) tur att det e gratis wifi och Lekrum på båten ;)

• anjiali

Sajo: vad mysigt . Vi ska till badhotellet i fredrikshamn i höst . Ser redan fram emot det.

• SaJo81

Åh ja The reef, har hört att det ska va skitbra. Tänkte också ta oc åka dit, får se om det blir till våren eller så...

• nilepile89

R det någon som har erfarenhet av sk kolokgunga? Babysitter som vaggar själv? Helt slut tror mer och mer att det är kolik hon har då det känns som det blivit värre. Igår höll hon på från 20 till halv 3 på matten. Slumra till men skrek så fort man la ifrån henne. Då man trodde hon somnat. Så undrar om det kanske kan hjälpa till hon gillar att somna genom att jag vaggar henne i vaggan tills ögonen är tunga. Men tiden där emellan.

• FruSandra

Använder ni mössa på era små??
    Ja har sett fler som har de när dom ligger i vagn eller blir burna..
    Vilgot är som en kamin. O skulle smälta om han hade mössa på sig...

Svar på tråden Juli bebis 2012