• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • Jamtlandstaus

Suck vad trött jag blir. Sambon tog bilen med babyskyddsinsatsen till jobbet i morse o jag skulle ta den andra till MVC för efterkontroll. Det visar sig då (efter att ha klätt på o spänt fast en tjej som skrikit sig harmynt) att säkerhetsbältet är alldeles för kort
    Ingen efterkontroll för mig idag alltså... fick ny tid på torsdag, tur att det gick att ordna en ny tid så snabbt!

• EllaBella02

Alltså jag har haft som mensvärk idag! Ingen mer blödning sedan i söndags. Fattar inte vad som händer. Är det mens på g eller inte? Lite surt faktiskt

• millifjor

wohooo, Trasan har gått upp lite mer än 300 gram på en vecka, förra gången hade hon ju bara gått upp 20 gram. tänk vad hon skulle gå upp om jag hade två fungerande bröst BM berömde mig och sa att det var bra kämpat för att bara kunna amma på ett bröst! Så nu väger hon 3980 gram och är 24 dagar gammal

• Sladdis

Heja Millifjor!!!:) Ja du har verkligen kämpat. Många skulle gett upp för längesedan.

• SaJo81

Härligt millifjor :) exakt samma siffra som jag vägde när jag föddes!

• anjiali

Det är mycket bättre idag . Jobbade på som en toka igår. Hade tur och fick vänt det. Vet hur djävligt det kan vara då jag hade det med mellan tjejen för sex år sedan men då i flera dagar och med hög feber.

Svar på tråden Juli bebis 2012