• bevingad

Juli bebis 2012

Hittade ingen tråd så jag startar en... det är ju bara början nu när alla får veta om sina juli bebisar.
    Själv plussade jag igår.... Här kan vi prata om allt mellan himmel och jord, dela med oss av erfarenheter och hjälpa varandra fram genom graviditeten.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 17:32
    Skapade en tråd för bf listan

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61825282.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 15:38
    Länk till vår bildtråd...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61856729.html

• Svar på tråden Juli bebis 2012
  • FruSandra

Ellabella
    Haha ja är uppvuxen där ute (i nynäs) o har all min familj där...
    Så de blir nåt annat för oss :)

• SaJo81

1 månadskontroll idag och Lilltrollet fick e OK- stämpel :)
    55cm lång, 4605g och 38 cm huvudomfång. Följer sin kurva perfekt (födsel: 50cm, 3745g och 36 i huvudomfång)

• anjiali

Ska ut i skogen och plocka svamp med lillan i bärsjal . Undra hur det kommer gå ???

Är det några som redan börjat med storlek 62 ??? Provade första plagget idag, liiiite stort .

• enilorac81

Snark. Lille hjärtat har fått en lättare släng av torsk och jag har lite känningar i bröstvårtorna. Pevaryl för bröstvårtorna inhandlat och vichy vatten till lillen. Tisdag 2-månaders kollen och då också titt på ifall vi två behöver antibiotikakur...snyft

• Sladdis

Anjiali: Vi använder stl 62. Bodysarna (svengelska haha) börjar bli lite små. Matteo blev sju veckor i tisdags.

• Sladdis

Enilorac81: Matteo har haft torsk i säkert tre veckor. Vet du om det kan gå bort av sig själv? Bröstvårtorna har inte påverkats än iaf.

• Sladdis

Idag har vi varit på babymassage. Det var jättemysigt även om Matteo var lite stel så här första gången. För att inte tala om min rygg efter en timme på golvet. Ajjjjj!!!! Måste börja träna den. Det var iaf kul att träffa åtta andra mammor som alla fått barn juni/juli.

Svar på tråden Juli bebis 2012