Jag har lämnat lilleman några gånger till pappan utan problem, tänkte faktiskt passa på att göra det en stund i eftermiddag oc gå ut på powerwalk! Behöver bli av med det här fläsket nu, får inte på mig en Enda pinal i garderoben! Eftersom jag inte ammade dom andra två har jag aldrig tänkt på hur låst man blir :/ jag måste ju finnas till hands id matning, har försökte pumpa lite men det stimulerar inte alls mina bröst tillräckligt så jag tror inte mjölken jag får ut räcker så länge...
Fick mig ett litet spel i natt med, hade bett mannen ta alla barn som var vakna i matt förutom just matningen för han ska ändå jobba natt idag så han skulle dygna som det så fint heter! Bastian ville inte alls somna om efter matningen vid fyra i natt så jag väckte honom och bad honom ta lilleman, - lägg honom i hans säng bara! Fick jag som kommentar, visst sa jag men om han inte e nöjd så får du ta honom, ja, sa han och det tog väl tio minuter så började Bastian gråta, fick väcka Karln IGEN! efter kanske tio minuter till ber han mig ta Bastian för han e såååååå trött! -vem fan är inte det? Svarade jag...jag har inte sovit en hel natt på 5 veckor....BLÄÄÄÄÄH! Han kommer få sig en ordentlig hurring när han går upp sen...mig veterligen var jag inte ensam om att skaffa denna lilla kotten!