Inlägg från: RockTheRebell |Visa alla inlägg
  • RockTheRebell

Augustibebis 2012

Mamma070912 skrev 2012-03-09 14:29:25 följande:
    ...jaha och där var jag tydligen klar tyckte datorn... Rock the rebell, vi kommer ju säker att träffas i framtiden, kanske till och med på BB Sen är det ju Öf, finns ju inte så många att välja på och vi är där ganska mycket. Vet allt om barnlängtan De här små trollen är mycket efterlängtade, alla gjorda genom IVF.

naw =) vad skönt att IVF'en gett er resultat! Jag tror att det blir svårt att undvika varandra med dessa gemensamma nämnare på liten ort haha. När jag skrev in mig i v8 så var jag nummer 6 på listan över augustibf. Så några måste det finnas till. Sen vad det är för individer vet man ju inte. Men det är kul med några som har barn födda typ samtidigt. Folk är ju så olika, men mammagrupperna som var när vi var små höll ihop jättelänge. Men tiderna kanske har ändrat sig. Konstalationen av människor är ju helt avgörande för något sånt.

Om våra BF stämmer är det mkt troligt att vi kan ses där ^^ jag tror ju mitt bf är 28 och inte 25e som bm räknar på 28 dagar cykel (hade typ 32-34) Min äl tror de är 3 dagar tidigare än vad den var och via tester är det verkligen omöjligt att det skulle vara som hon säger. För starkaste stegringen var den 6e dec och inte 3 som om äl skulle varit 4:e dec som för detta bf. Men UL får utvisa =) Hoppas ändå på att få några dagar tidigare iofs så man inte måste gå över..... fast går ju hellre över lite än en väldigt prematur. Vad har du för arbete ellertidsfördriv utom barnen? ;)  
  • RockTheRebell
    Mamma070912 skrev 2012-03-10 22:43:52 följande:
    Rock the rebell: Vi ligger ju väldigt lika, har bf 30de. Vem har du som bm, Eva el Alexandra? Jag har Eva. Hade ju inte inskrivning fören i tisdags så jag vet inte hur många som har bf i augusti här alls.
    Jag går hemma på vårdnadsbidrag med lilla tjejen och jobbar som florist. Nu jobbar jag bara 1-2 dagar i veckan för att dryga ut kassan lite och inte komma bort helt från jobbet. Känns väldigt lyxigt

Ja det gör vi =) Jag ringde Aleksandras nummer för jag ville ha henne. Bara haft henne förut och hon är så söt i sättet men ändå inte mjäkig utan tycker jag kan träna och hålla på hur jag vill så länge det känns bra med mera. Din har jag bara mött här o var och hon verkar mer brysk ^^ hehe. Hört fler som är nöjda med A än E också men det är inte många jag hört från. Det var på A's lista det var 6 st så E kanske har ännu fler så det är rätt många =)

Nice =) Vi är ju några av de få som är förunnade vårdnadsbidrag. Tror inte jag kommer klara av det tyvär, kanske när man ändå är hemma innan och under 2:an att man kan ha det för 1:an =) möjligheten är ju guld värd. Jobbar du på Jimmy's eller utanför kommunen? Jag skulle behöva många råd! Hahahha, jag är blommördare nr 1! Fast det rä nog för att vi är hemma så lite än. Antingen torkar de eller drunknar ^^
  • RockTheRebell

Jag är på 16+2 och har inte känt nåt fladder direkt. Men i söndags kände jag tydligt nere på höger sida något som kändes som när nån petar på en med ett finger, fast inifrån då. Men det är också det ungefär.

Hoppas på bra rul för alla =) "Bara"  13 dagar kvar nu ^^

Dum fråga men jag är inte så påläst.. sammandragningar och sånt blir det värre av stress eller att man har mkt att göra fast man inte känner sig stressad egentligen?  

• RockTheRebell

Hade också en depp tidigare idag och tänkte på allt hemskt man inte vill se på RUL.. :/

Lång arbetsdag fr 04.30-19 Med några timmar off på dan 3 kanske? Så har jag äntligen gjort klart mitt näst sista stora inlämningsarbete innan examen. Bara tre pytte grejer innan nästa stora kvar. Det känns så skönt så jag måste vara glad trots allas hemskheter en stund. 

• RockTheRebell

Om 4 dagar börjar vi åka till RUL nu ^^ känns som magen växt flera cm i natt xD känner mig för övrigt skitful och sleten trots fina kläder" och avslutningsdag. Mamma yyckte magen breddat så kanske det är en flicka.. Så spännande att inte veta :) ursäkta ev stavfel. Telen hoppar som den vill när jag vill ändra. Så ni får ta mig som jag är ;)

• RockTheRebell

Naimisen - jag får äta middag o lunch som två gånger. Ungefär vänta 15 20 min innan jag kan fortsätta. Sommaren: här om dagen la jag mig på höger sida fast man hört att inte göra det. När jag inte ens hunnit lägga mig utan bara lutade mycket högg det till som f*n fick rulla ner på golvet för att resa mig för jag kunde inte räta upp mig. Det var precis cid de 2 understa revbenen. Så nu ligger jag bara på väbster..

Svar på tråden Augustibebis 2012