Augustibebis 2012
naw =) vad skönt att IVF'en gett er resultat! Jag tror att det blir svårt att undvika varandra med dessa gemensamma nämnare på liten ort haha. När jag skrev in mig i v8 så var jag nummer 6 på listan över augustibf. Så några måste det finnas till. Sen vad det är för individer vet man ju inte. Men det är kul med några som har barn födda typ samtidigt. Folk är ju så olika, men mammagrupperna som var när vi var små höll ihop jättelänge. Men tiderna kanske har ändrat sig. Konstalationen av människor är ju helt avgörande för något sånt.
Om våra BF stämmer är det mkt troligt att vi kan ses där ^^ jag tror ju mitt bf är 28 och inte 25e som bm räknar på 28 dagar cykel (hade typ 32-34) Min äl tror de är 3 dagar tidigare än vad den var och via tester är det verkligen omöjligt att det skulle vara som hon säger. För starkaste stegringen var den 6e dec och inte 3 som om äl skulle varit 4:e dec som för detta bf. Men UL får utvisa =) Hoppas ändå på att få några dagar tidigare iofs så man inte måste gå över..... fast går ju hellre över lite än en väldigt prematur. Vad har du för arbete ellertidsfördriv utom barnen? ;)