Augustibebis 2012
Hahaha dagens smartphone förväxling. Moderkaka ska de va xD
Hahaha dagens smartphone förväxling. Moderkaka ska de va xD
Jag tycker så himla synd om er som mår illa.. :-/ känns inte bättre att säga att jag sj mår som en prinsessa. Men är oerhört glad för det. Jobbet går på högvarv med en investering man gör ca vart 15-20 år. Den gör att jag kan jobba längre o att det är lättare för dem att jobba utan mig. Hoppas på bättring för er! Just det! Vecka 20 idag! Milstolpe ![]()
Min bm har sagt att det är helt ok, men jag får inte överskrida rekomendationerna för då behöver man antagligen hjälp av vårdcentralen. Imorgon ska vi lyssna på hjärtat ![]()
-meep- hade ont i magen sådär molande, sen när jag var på toa kom massa rosa/rött :-/ tur jag har tid idag för kontroll och hjärtljud.. Funderar på om det kan vara för att jag cyklade ett gäng km igår kväll. Läste ju om en som sprungit/löpt. Och sen hade hon fått nåt sånt här. Hoppas på det.. Längtar så efter liten. Men färdigbakad måste h*n bli ju.. 19+1
Hej hej! Ingen halsbränna här. Nån uppstötning nån gång då och då om jag ätit för mkt. Men det är skylla sig sj varning på det. Här börjar blödningarna bli laxrosa och bm sa att det nog inte var någon fara. Men fortsatte det eller blev fler gånger skulle vi till gyn och se efter så det är bra. Moderkakan satt ju så bra så det ska inte kunna vara den som iriterar. Däremot funderar jag på om det är bebis som iriterar nåt. Idag har jag helt hundra känt flera sparkar. på samma och olika ställen. Underbar känsla =) Hjärtat slog 148 slag / minut så det är inte extremt att kunna ställa sig till pojke eller flicka där heller. Tycker 8 slag är liten marginal att gissa på. Hur hade ni andra som vet vad det är och antal slag? Ha en bra kväll! Nu kom sambon hem. Mat o mys!
Dom säger att under 140/min är pojke och över 140/min är flicka. På mig stämde det, och på brorsan men syrran var lite båda. En annan vän som fick flicka låg stadigt på148 i mätning. Lite kul och kolla relevansen bara =)
Blomsterfröna: Jag tycker det är så kul att lista de myterna för att se vilka som stämmer eller slumpade sig rätt
hår, hud osv säger pojk. Hjärtslag och antydan av magform säger tjej.
Hej hej! Min tapp har varit mjuk lite från o till nu sen de rosa röda flytningarna. Igår var det inga. Men idag. Börjar inse att jag nog inte kan fortsätta träna :| blöder efter varje dag jag cyklat, eller gått en sträcka. Hm.. Men ingen fara säger bm för en gång. Men blir det mera ska jag åka in t gynakuten för bm kan inget mer göra än rådge mig.
Hej hej tjejer =) Är det nån av er som läcker en del från brösten nu? Får blött på bh och tröja. typ enkrona kanske inte mer. Men störande.Det kanske är en övergående fas. Har inte läst ikapp pga mkt jobb nu så ni kanske diskuterat det nyss, med risk för o bli tjatig i så fall -hehe-