Hej! Jag måste ha flera åsikter här... har sådan beslutsångest angående vagn. Sambons bror m familj erbjuder en brun brio kombi. 4a åringen har bara haft den och sovit lite i på dagis tidigare för "orginalvagnen" (utan barn) blev demolerad. Bekväm att köra. Pris inte diskuterat. Lät som nästan som gåva, men symbolisk summa kanske vi känner för. Sambons syster erbjuder en grön (inte den "limegröna") Urban jungle för 4000 för att vi är vi. Testkörde här om dagen den var så bra! Inte fallit för dem förut, mest tyckt de verkat konstiga xD. Känner mig så velig... jag vill ha båda ;) men behövder dem definitivt inte båda två. Ingen direkt budget som stoppar på de priserna heller. Sambon bryr sig inte, det är mitt val... tack för hjälpen! ;)
Men till saken då! Damen i butiken jag var och provkörde flera olika sorter i sa som en nackdel för UJ'n att det inte gick hänga lika mkt tyngd i skötväskan på (tappade ordet..) handtagen? Ni förstår mig.. som på en 4hjulig. Jag tror jag är bra på att plocka på mig saker i väskan. Hur mkt behöver jag ta hänsyn till det tror ni?