godisbit skrev 2012-01-31 10:34:13 följande:
Var precis på inskrivning hos barnmorskan på morgonen. På hälsosamtalet tittade hon på en "snurra" och kom fram till att beräknad födsel blir 26/8, nu när hon skrev in mina uppgifter i datorn räknade den istället fram 25e! Blir spännande att se om de kommer med fler bud efter kub =)
Jag kunde lämna blodproverna till kub (tillsammans med alla andra prover) redan idag och har bokat tid till den 20/2 för kub-ul, bara 3 veckor tills vi får tjuvkika på bebis! Och eftersom researrangören vill att jag ska ha med mig ett intyg på att jag är gravid fick jag även göra ett nytt graviditetstest (som var positivt, ingen överraskning men alternativet hade ju varit skrämmande...) så att bm kunde skriva ihop ngt.
Annars mår jag riktigt bra, fortfarande knappt ngt illamående och värsta tröttheten har hållit sig undan den sista veckan. Blir fortfarande tröttare fortare, men har sluppit de där komadagarna när man inte kan vakna och bara längtar tillbaka till sängen.
Imorgon drar vi till solen och värmen i Thailand så det återstår att se om jag kan hålla kontakt med tråden då. Ha det gott annars så länge och hoppas ni får må riktigt bra nu alla gravidpinglor!
Snurran räknade BF 25:e för mig och datorn 24:e. Knasigt att de inte kan tycka samma när de räknar från samma dag (sista första mens dagen.) Ha det så underbart i Thailand!