Inlägg från: RockTheRebell |Visa alla inlägg
  • RockTheRebell

Augustibebis 2012

Vi är fortfarande ogravida på fb. Folk som vdt är ganska många men de har lyckats inte sprida det på väggen. Tror inte ul bilder o annat kommer hamna där heller. Dags för jobb! Natti, eller god morgon ^^

• RockTheRebell

Jo,Ninni så håller jag med dig också. Men vill inte fläcka ut det innan rul och det är ju snart. Tycker det är mysigt o läsa om o vi börjar bli ganska många nu. Men det är ganska kul också att så många av dem är upptagna med sitt fast dom ska ha upp till 2 mån efter att de inte vet vårat. Den iden om att outa det första april någon hade känns grymt lockande ^^

• RockTheRebell

V 19 idag :) Rul imorgon! Går inte då bra att tänka på något annat... Jag har också eksem bl a på handen vid mkt fukt osv. eller torr luft. Min salva kunde ge allvarliga fosterskador o den andra som tar längre tid innan den hjälper är helt riskfri men den mer håller eksemet i shack den aandra fick bory det. Men stllllr gärna ut ett tag till. Ber igen om ursäkt för konstiga ord.. Skittelefon ^^

• RockTheRebell
    Novixi: I såna fall måste jag nog ha hämtat min inspiration från slovakien ;) Jag gillade Adrian starkt och sambon kunde tänka sig det, men i närmaste kretsen heter en Adrian så det är i upptaget zoonen. Ta det. Det är jätte fint!

Angående folk som tar på och kommenterar ens magen.. så än har jag inget problem med det. Bara min moster som gjort det än. Men hon frågade först och har en 4 åring och en 16 månaders. Det var typ "mysigt"? Men det är ju släkting också iofs. Okända folk har bara kommenterat roliga saker som så stor den är undrar hur många det är, eller vad söt, eller var kom den ifrån (med att den växt fram fort från de inte vetat något till att den inte går att inte se)   

Är det någon mer som inte har den där kul bulan någonstans på magen när ni ligger ner? (Notera: Jag tänkte skrivit i bildtråden under en sån bild, men kom på mig och flyttade hit ;) Har väntat som tusan på den för att inte missa den. Men jag har "bara" gått direkt till en konkav magbula från mus till strax under boobisarna ens när jag ligger. Ville ju ha sånt kul kort. Eller så är det ett svullet stadie och det kommer?    
  • RockTheRebell

Det blev ett lyckat RUL här också -andas ut- det var en riktig liten showapa där inne :) blev flyttad till 28e ist för 25e som jag trodde. Bilder kommer till kvällen efter 22 när jag slutat :) helt underbart att se. Men det är en ? I magen :) fanns ingen bild som antydde det ena eller andra.

• RockTheRebell
    banana81 skrev 2012-03-29 12:46:25 följande:
    Tisdagen den 17 ska jag dit igen!
    Jag funderar över det att han ville flytta mig två veckor, kan det verkligen blivit så fel i mina räkningar? Jag är ganska säker på att ja hade ÄL den 7/12. Sen plussade jag den 2/1.. Skulle jag då blivit gravid två veckor senare så kan jag väl inte få ett plus redan då?

Det kan du mycket troligt fått =) Jag hade ÄL 7/12 med äl-test som bevis ;) vårt svaga men helt klart utskiljbara plus hade vi18/12 och BIM 23-24/12. Om du är 2 veckor senare hade du mycket väl kunnat få dit plus den 2/1 tycker jag? Kul om du hade ÄL 7 för då har vi samma BF =)

Svipp! Imorse var jag så kissig att jag trodde jag skulle sprängas haha. Men det var det mest patetiska jag varit med om till ursäkt för pisstråle xD Det tog evigheter innan jag var klar. Tror liten var och busade.

Grattis till lyckade RUL!

Jag förväntade mig att få vänta flera veckor på nästa BM-tid när jag ringde imorse. Men redan om en vecka ska vi dit och höra litens hjärta =) och få moderskapsintyget. BM-mottagningen ligger nära kommunhuset så kanske likagärna ska visa upp den blivande pappan så man har det avklarat. Tycker det är så himla töntigt.. xD haha. Typ avelsbedömning? ;)

Och från i tisdags har jag fått ännu fylligare bröst och genomskinlig fet vätska som droppar ut lite. Fast sällan alls egentligen, men det gör det i alla fall. Det börjar kännas lite mer verkligt det här.           
  • RockTheRebell
    banana81 skrev 2012-03-29 19:26:20 följande:
    RockTheRebell: när har du bf? Jag hade själv räknat den till 28/8 men om jag ska flyttas två v så är vi ju i mitten på september!

Det är 28/8 som är mitt bf. (Kan inte ändra i bf-tråden för allt blir en smörja...)  jag fick 24-25/8 av BM eftersom de räknar på 28 dagars. Men när vi var på ul i måndags blev det tillbaka till 28 som vi räknat med här. Så du har räknat rätt från dina siffror du tror/vet du har. Men kroppen är en knasig grej och har man vart naken kan det ju var äl 2 veckor senare med. Men det borde kännas lustigt då man i princip skulle ha mens när du hade äl (enligt honom ju) i så fall? Men har du inte haft mens innan nyår från den 7/12 och har ojämn eller lång cykel är det lika troligt. Det blir spännande att se vad nästa RUL säger! Måtten kan nog inte ha så fel som den mänskliga faktorn kan ^^ När skulle du haft mens? 
  • RockTheRebell

Svipp! Jag har visserligen inga sen innan. Men är i v 20 imorgon o har nigeriansk "perfekt" i bakvägg men känner inget heller. Men rul va jättebra o vi ska lyssna på hjärta på tors. Det kan va så olika barn också säger mamma. Mig fick hon oroa sig för jämt o Stefan + brorsan önskade hon kunde va stilla nån gång.

Svar på tråden Augustibebis 2012