Augustibebis 2012
Vi är fortfarande ogravida på fb. Folk som vdt är ganska många men de har lyckats inte sprida det på väggen. Tror inte ul bilder o annat kommer hamna där heller. Dags för jobb! Natti, eller god morgon ^^
Vi är fortfarande ogravida på fb. Folk som vdt är ganska många men de har lyckats inte sprida det på väggen. Tror inte ul bilder o annat kommer hamna där heller. Dags för jobb! Natti, eller god morgon ^^
Jo,Ninni så håller jag med dig också. Men vill inte fläcka ut det innan rul och det är ju snart. Tycker det är mysigt o läsa om o vi börjar bli ganska många nu. Men det är ganska kul också att så många av dem är upptagna med sitt fast dom ska ha upp till 2 mån efter att de inte vet vårat. Den iden om att outa det första april någon hade känns grymt lockande ^^
V 19 idag :) Rul imorgon! Går inte då bra att tänka på något annat... Jag har också eksem bl a på handen vid mkt fukt osv. eller torr luft. Min salva kunde ge allvarliga fosterskador o den andra som tar längre tid innan den hjälper är helt riskfri men den mer håller eksemet i shack den aandra fick bory det. Men stllllr gärna ut ett tag till. Ber igen om ursäkt för konstiga ord.. Skittelefon ^^
Det blev ett lyckat RUL här också -andas ut- det var en riktig liten showapa där inne :) blev flyttad till 28e ist för 25e som jag trodde. Bilder kommer till kvällen efter 22 när jag slutat :) helt underbart att se. Men det är en ? I magen :) fanns ingen bild som antydde det ena eller andra.
Tråkigt att höra att du inte mår bra lijon.. Nu har det hänt grejer fort här! Igår undrade jag varför jag svankade så in i vassen. Men det gjorde jag inte xD magen va så stor ![]()
Svipp! Jag har visserligen inga sen innan. Men är i v 20 imorgon o har nigeriansk "perfekt" i bakvägg men känner inget heller. Men rul va jättebra o vi ska lyssna på hjärta på tors. Det kan va så olika barn också säger mamma. Mig fick hon oroa sig för jämt o Stefan + brorsan önskade hon kunde va stilla nån gång.