Inlägg från: RockTheRebell |Visa alla inlägg
  • RockTheRebell
    Sommaren12 skrev 2012-02-26 10:06:20 följande:
    Ja jag tänkte ju att jag skulle passa på att sova ut de här sista månaderna, det är ett stående tips från andra mammor jag känner Flört men det verkar inte bli så mycket av det...
    Haha jaa, jag hade också tänkt att passa på o sova så mycket att jag blev trött på det. Men som du säger funkar det himla dåligt här med!
  • RockTheRebell

Tjo!
    I förrgår skulle vi berätta för hans föräldrar fast via telefon för de bor en bit iväg. Men svärmor va inte hemma så sambon sa vackert till svärfar att nehe men då får ni vänta till imorgon då. Hahah stackarna, jag lovar att dom slagit vad hela natten om vad det kunde vara! Så igår ringde de upp fast han sa att han skulle ringa imorgon då.  Jag jobbade så jag missade samtalet. Men de hade blivit jätte glada. (fast det trodde vi allt) Så jag fick veta att de visste genom min mamma. Hon ringde och sa att hon fått ett så gulligt sms. "Grattis mormor, från farmor!" hihi =) och idag har jag fått sms från hans syster och hans brors fru med gratulationer, lyckönskningar och önskningar om bebisgos ^^

dessutom har min mor kommit över en babybjörn för 200 kronor!!! Jättefräsch och fin. Ser typ inte använd ut. Hennes arbetskompis dotter hade haft den och jag vet vem det är så det känns bra. Fjantigt kanske, men gillar att veta hehe.

Bokade UL också idag. Det blev den 26:e mars... om en evigheeeet! 18+1 då men det är v 18 som gäller här och jag bytar vecka på söndagar så det blir ju nästan 18 då.. så man får ta det för vad det är.
    Hoppas ni haft en bra dag!

• RockTheRebell

Jag filurade lite... jag kan ha vänt på året.. Men det är väl rötmånad på "hösten" (Slutet augusti + september) med eller är det bara "mitt i sommarn"? Minns inte. Det var en tanke som passerade bara. Well well.. Natti på er alla rara. I natt pissade jag bara en gång jämfört mot de två standardbesök jag har. Hoppas på max 1 i natt med. Vore skönt att sova en hel natt någon gång. Jag är i det där gränslandet när jag måste konfrontera mig själv med om det verkligen inte var tarm/luft eller bebis.. Väntar på tydligare signaler och främst på att sambon ska få känna =) Men dit är det nog en stund.

• RockTheRebell

Hej hej! Idag är det 15+0 här =) Kom och tänka på det där med "boandet". Jag trodde inte jag hade börjat direkt. Men sen tänkte jag lite och kom på att jag är väldigt väldigt mycket hemma nu, och vill vara. Förr var jag mest hemma och vände om man jämför hehe. Jag var tvungen att åka och göra nåt minst 1 gång om dagen nu kan jag vara hemma och bli "kinkig" om jag "måste" åka och göra nåt haha och försöker synka det med något annat.

Jag tar examen först 1a juni så här är det en del plugg kvar. Fast april har jag läst in så då kommer jag vara hemma för att göra sista rycket i hela maj. Tänkte nog vänta till dess med största delen av inköpen mm.

Svar på tråden Augustibebis 2012