Augustibebis 2012
Gnäll gnäll från mig.. Vadkramperna är här.. Usch.. Hade det under de 2 sista åren i högstadiet med. Gör så ont :-/
Gnäll gnäll från mig.. Vadkramperna är här.. Usch.. Hade det under de 2 sista åren i högstadiet med. Gör så ont :-/
Natlup! Hej hej! Det är ingen fara skulle jag säga från upplevelser och råd fr min bm. Har haft regnbågens färger
och ringt ner min bm. Även blödningar. Men det har inte varit nåt tokigt. Har inte svamp heller.. Mina är blandning av vitt, gult o grönt emellanåt starkare av nån av färgerna. Det kunde vara vanligt när det tar tid för flytningarna o komma ut. Och dem har jag ändå hela tiden.. Haha. Nästan. Det blir snart nån ny spännande färg
men har du ont eller nåt ska du ju söka hjälp på en gång. Har bara sammandragningar och nån smärta sällan vid stress nu.
Sommaren12
jag vet inte hur det ska va med vitminerna. Min frågar varje gång fall jag tat dem. Det är rätt fantastiskt flr ja kommer ihåg dem xD. Kanske inte ör så viktigt i slutet. Men för din egen kropp och skull kan jag känna att det är viktigare när man ammar sen? Så då kan man lika gärna underhålla depåerna? Jag kommer fortsätta när nin burk är slut. Finns det nån chans att hår o hy kan få cgans o va fina eller i alla fall inte så fult som utan så kan det också va värt det hehe ![]()
Sommaren12: gott att kursen är slut! Idag har jag examinerats för min utbildning och har en kurs kvar som börjar på onsdag. Om 5 veckor från det är skiten över :D Jag mår bra än o liten slår volter för glatta livet. För jag ska stå upp kvart i 4. Bara o vänja sig va? Hehe. Imorgon är det bm 13.30 ![]()
Hejåhå! Kul du tog upp just det! Vi fick inbjudan till bröllop 15/9 bf är 28/8 ska vi slå vad om att vi går över 2 veckor var båda? Haha. Jag ska gå om jag mår bra o liten är ok. Har iofs bara 4 mil enkel resa till brölloppet.
Vilket betyder att vi får 4 mil längre t bb. Men vi har osa't sambon som självklar o kanske +1 men det är lättare o duka bort än fram platser ur placeringen och det är välkänt folk. Så ligger jag o liten inne o inte får åka hem tycker jag han kan gå på bröllop. Men inte om vi precis föder haha
Hej hej! Har också varit hos Bm idag
148 slag i minuten även denna gång, sf måttet syntes inte på datan riktigt men nästa gång sa hon. Då fick vi ändå skjuta på kommande möte pga kristih. Och skolschema. Blodtrycket var 120/60 och blodvärdet "bara" 122 brukar ha dryga 130 och lämnade blod innan grav så det är lite lågt för o va mig men hon tyckte det va jättebra ändå. Fick tiden för föräldrakursen och så tider för att besöka förlossningen. Sen ska folk få kolla på internet bara o inte se det irl innan "primetime". Dåligt tycker jag!
Det var precis samma hos bm i onsdags.. Hade inga buffar på flera dagar o det tog minuter tt hjärtat.. Långsamma minuter.. Men igår tog h*n igen de dagarna! Min sambo är så bestämd i sina namn sen gymnasietiden (typ 10 år sen) så ja har tur om jag får med nåt, haha.
Tjo! Idag köpte jag en brio happy 09 men köpt fr affär feb11 o använd tills för en månad sen. Ser helt oanvänd ut. 2500 kr. Åkpåse regnskydd myggnät. Känns som ett kap. Vi ska ändå ha en vagn till så var mest att slå till.
Hahaha jag känner mig så elak! Vi var på invigningsfest av en verksta igår där min sambo gjutit plattan. Jättetrevligt o de blev lagom fulla allihop, fast sambon tog det ok med drickat för han skulle jobba kl 05 men klar vid 7 halv8 o sen kunde han göra av dagen vad han ville.. Vi va i säng vid 1 typ. När han sover sover han bra så detta har varit ett väl fungerande koncept fler gånger. Från början skulle han inte jobbat för vi har några som gör det jobbet åt oss, men så var de barnlediga "för en gångs skull" så han erbjöd sig att ta det för dem denna morgon. Och här kommer skurken jag o snarkar som ett jävla as xD så han inte kan sova.. Och han sover genom ALLT hahaha. Jag kan föra "inteligenta" samtal med honom när han sover också och han vet inte det hänt. Tror jag kan skylla på att pollen säsången är igång o jag började med förebyggande nässpray igår. . Eller om det är gravgrejer. Känner mig elak även om det inte kan hjälpas xD men så skönt jag sovit har jag inte gjort sen alldeles första veckorna. Så jag tror det var värt det.. :P men från imorgon till fredagär jag i Skara så då skahan inte kunna klaga på snarkningar haha