Mamma070912 skrev 2012-03-08 21:14:41 följande:
Rock the rebell: Vi måste bo väldigt nära varandra, så tokigt;-D Har du barn sen innan?
Ja det var ju kul :P Tänkte att det kanske fanns någon från närheten här, men inte så nära =) Vi har (tyvär?) inga barn sen innan även om vi velat ha hur länge som helst. Mina studier är inte klara förrän 1:a juni så det har varit haken. Fast det är som om saker är meningen. Som vi har slarvat med eller utan flit vet jag inte riktigt så är det nästan konstigt att vi inte "åkt dit" tidigare när andra kan bli på smällen av att ha sex en gång. Så inga andra barn här innan. Men sambons brorsbarn har fått stå ut med vår barnlängtan ;) så dom tycker nog inte jag är lika kul när jag börjar bli osmidig ^^
Jag gick ur gymnasiet 08, ett år efter min årskull för linjen jag provade först var inte min grej, så redan där låg jag efter dig i familjeskapandet. Antar att det är lagom ålderskillnad mellan oss för att man ska kunna ha missat varandra socialt med var man varit i för stadie i livet dessutom. Men nu kanske "loggat in" på samma fil -haha- Sambon är -81 a så de flesta vi umgås med gemensamt är från det och mest uppåt. Men kretsen är ganska spridd över regionen så att säga eftersom han inte är riktigt härfrån från början.