Augustibebis 2012
Får också tillbaka på skatten! :D
Jag undrar också det här med moderskapsintyget. Det är ju trots allt åtta år sen senast jag födde barn...
Godmorgon!
Hoppas eran helg har varit bra. Det har min varit, dock lite mycket aktiviteter som vanligt och jag hann inte ritkigt med att njuta av vädret.
Lördagen började i ishallen med sonen och hans ishockey, sen hem och byta om för att skicka honom till kalas och jag och dottern drog iväg till gymmet där jag höll i mitt 60 minuters IW pass. Sen till ett shoppingställe efter detta för att köpa skor till dottern. Sen hem och möta upp sonen som gått hem ifrån kalaset (kalaset var hos grannen). Få han att byta om för att sedan åka iväg till hans innebandyträning. Där mötte vi upp mannen som hade jobbat. Efter detta var vi och hämtade vagnen vi köpt av sonens kompis föräldrar.
Den är såå fin men står hos mina föräldrar då vi grejar hemma och inte har plats för den än. Sen kunde vi ta kvällen, men då var det kallt ute och man ville inte vara ute mer.
Igår hade dottern skridskoträning på morgonen, sen var vi hemma och mellanlandade i någon timme för att sedan dra in till Göteborg där sonen skulle bli intervjuad av en gammal skolkamrat till mig inför ett projekt dom har angående barns syn på känslor. Sen raka vägen till hallen för sonen hade två matcher på raken. Dock missade jag den andra då jag var tvungen att åka och hålla i mitt 45 minuters IW pass.
Men efter passet så kunde jag sitta och njuta lite av vädret på farstukvisten.
Jo jag glömde det stora som hände i fredags!!! Dottern kände sitt syskon.
Hon blev sparkad på.

Nu skall jag strax läsa ikapp mig på sidan.
Jag kan också vakna av kramp i vaderna på nätterna och sen efter dessa nätter så har jag en kopiös träningsvärk i vaden.
Kanske också skall testa med kaviaren som jag läste om här nu...
Lijon: Dom lyssnar på hjärtat hos BM nu. Jag var hos henne häromveckan och då fick jag lyssna, då var jag i v 18+6.
Godmorgon.. Sitter på jobbet och allt bara snurrar för mig. Är det någon här som har något tips på hur jag dämpar detta? Alltså om det är någon som har erfarenhet redan...