Augustibebis 2012
Jag har mammabarn försäkringen hos T-H hade samma när jag väntade dom andra två och dom är fortfarande försäkrade där hos T-H.
Hoppas verkligen det går bra för Angelica.
Jag har mammabarn försäkringen hos T-H hade samma när jag väntade dom andra två och dom är fortfarande försäkrade där hos T-H.
Hoppas verkligen det går bra för Angelica.
Grattis till Sofia Angelica. Så skönt att ni mår bra hela famljen.
Rocktherebel - Fy vad tråkigt för dig. Skickar styrke kramar till dig. Sen tror jag som 7ehimlen att han finns i närheten av dig även om han inte finns närvarande.
Hua, mina SD blir bara oftare och börjar bli riktigt obehaglliga nu.
Dom gör inte ont i den bemärkelsen så att jag känner att jag behöver kontakta FL men det är inte mysigt.
Jag har ändå löst så att jag inte har mer pass nu framöver på gymmet, det hade jag verkligen inte vågat nu.
Håller tummarna för er Lijon att lägenheten faller er i smaken. ![]()
Maken hade en liknande reaktion just när bebisen höll på att sparka mot mitten av magen så att naveln buktade. Det var verkligen "hjälp, ALIEN!" över hela hans ansikte .Här sitter en som inte ens fått tummen ur att skicka in moderskapsintyget till FK än... Kanske är på tiden eftersom det känns som om lillbäsen trycker med sitt huvud allt h*n kan mellan varven nu...
Tror det även är en tillväxtperiod eller ngt för fy katten vad ont jag har i magen numera... Fogarna har även sagt hejsan till mig. Speciellt efter att vi i torsdags på en aktivitetsdag med jobbet gick en poängpromenad på 2,5 km.
Lillbäsen är väldigt aktiv av sig också tycker jag.
Här är en till som har ont överallt och att köra bil är ingen höjdare alls, fast det blir bättra när man suttit ett tag bakom ratten, det är väl direkt när man sätter sig i bilen som det gör ondast.
Sen igår gick jag runt i slowmotion hemma efter jobbet då det gör jätte ont att gå då trycker bebisen på rejält neråt.
Hade även (i alla fall vad jag tror) förvärkar igår... Mensvärk som även gjorde ont ut i ryggen som kom regelbundet med ca 10 minuter emellan i totalt ca 1 timme. Dom höll i sig ca 15-30 sekunder. Är inte detta lite väl tidigt?? Är idag i vecka 30+5...
Nej nu får jag hissa upp mitt skrivbord lite för min rumpa domnar bort nu...