Augustibebis 2012
JO! Jag la ut bilder från ul på bildtråden,, jag tycker absolut att det ser ut som en pojke! Någon som vet om jag har rätt eller fel?? Har bara en dotter och då såg det (nog) inte ut så!
JO! Jag la ut bilder från ul på bildtråden,, jag tycker absolut att det ser ut som en pojke! Någon som vet om jag har rätt eller fel?? Har bara en dotter och då såg det (nog) inte ut så!
Wiie! nu har jag bokat ett tillväxt och könsultraljud på emma ultraljudsklinik i gbg :D
Var ju på rul igår men jag tyckte v 16+3 var lite tidigt och kommer antagligen oroa mig för om de missat något, dessutom fick vi ju inte veta om det blir ett rosa eller blått rym ;)
Så om knappt 3 veckor blir det ett extra RUL härligt!!
Någon mer som är galet nyfiken på om det är tjej/kille??
Grannens dotter heter Lisa, när hon blev storasyster var hon 4 år och pappan frågade henne i en namndisskussion med mamman "vad tycker du att bebisen ska heta då?"
4 åriga Lisa svarade bara "Avalisia såklart!"
fanns ingen som heter det i landet och bebisen som fick heta Stina fick såklart det söta namnet som andranamn..
Lisa har en storasyster i yngre tonnåren som alltid säger aah, och meeh, och typ och sånt ni vet så Lisa skulle nog vara lite "extra stor" när hon sa Lisa såklart för det var ju igentligen Lisa hon menade :P
Någon mer som känner någon eller vart med om något liknande?
Alltså sånnadär udda men väldigt fina namn, och vet hur de kommit till?
), det är rätt ovanligt. Min brorsdotter heter Keyla.