mammsen skrev 2012-08-15 15:29:24 följande:
Lindhhaz - Blir de inte klämda när de föds så klarar de nog pilatesstudsandet tror jag ;)
trossann - men vilken häxa till bm! Urs din stackare! Hoppas du föder fort som tusan så du slipper henne igen! Annars hade jag ringt och bokat en annan tid hos en annan bm under tiden hon är där! Om det är någon tröst så var min dotter inte ens fixerad när jag kom till förlossningen 6 timmar innan hon föddes! sedan hann hon fixera sig där någonstanns på vägen ut antar jag ,, och hon var en normalstor tjej i v 50+5 MYCKET opedagågiskt och dåligt sagt av din BM, man kan ju undra varför hon jobbar som BM överhuvudtaget!!!
Usch, jag blev så deppad igår efter det hemska mötet med BM, kom bara på mer och mer väldigt konstiga saker som hon sa. Så jag gick hem och köpte lösgodis och orkade inte ens logga in på familjeliv, då är det illa! :)
Men läste din peppande kommentar Mammsen och vill bara säga Tack!! Känns så skönt bara med att någon bekräftar att hon faktiskt inte var riktigt vettig.
Och skönt att höra att en förlossning alltså kan sätta igång även utan att barnet är fixerat!
Men jag hoppas att det var 40+5 och inte 50+ 5 som hon föddes! ;)
NU tror jag att jag har brytit ihop och kommit igen, och nu ska jag läsa vad som hänt här sen sist.
Blir bara så galet avis på alla som föder barn kors och tvärs!! :)