Tack för ännu fler bra råd om resesängar, det verkar ju toppen!
Någon speciell som är extra bra?
Skönt att det löste sig med dina lösenord lijon! Hoppas det är som du tror och ingen du känner. Hört så många trista historier om sura expojkvönner etc som brutit sig in på tjejers konton! :(
Härligt att ledigheten äntligen börjat, både för dig och flera andra!
Jag har haft gemensam semester med sambon i tre veckor nu och ska sedan fortsätta vara ledig fram tills fl. Men jag fick öva halvtid redan innan då jag varit 50% sjukskriven ett tag, och jag har inte haft några problem alls att underhålla mig själv om dagarna! Sova middag är ju toppen tex! :)
Fransyskan, mysigt med en sån man! Roligt med lite ombytta roller. Hade nog inte väntat mig det från vare sig en britt el fransman! :)
Kul också att ni blir en så internationell familj, svensk engelsk och fransk, vad sk ni prata med barnet?
Träffade en familj igår med en svensk och en polska, som bodde i Tyskland, och de Pratade alla tre språken med barnet, fast han var ju bara fem mån än så länge förstås..
Jag som sovit så gott i flera nätter nu vaknade av halsbränna vid 4 och låg vaken till 6. Hade ingen glass till hands :)
Skönt att flera av er sovit desto bättre!
God morgon!!