Augustibebis 2012
Randiga Rut- vad spännande med riktiga egna värkar!! Då lär du ju inte behöva så mkt skjuts på vägen!
Hoppas du kan sova inatt! :)
Randiga Rut- vad spännande med riktiga egna värkar!! Då lär du ju inte behöva så mkt skjuts på vägen!
Hoppas du kan sova inatt! :)
41+0 veckor idag, wohoo!
Minns ni den gamla goda tiden när man blev glad för varje ny vecka!? :)
Antar att det är så efter 40, då vill man inte vill fira sin födelsedag mer heller..
Ingen överburenhetskontroll inbokad än men ska till bm på måndag.
Jag är kvar!
Det är ju några som gått typ 18 dagar över tiden, men de flesta långgångarna har nog fått snart så då är jag väl en av de mest gravida här snart.
Jag är på 41+1 idag, eller Bf+8.
Jag var skitstressad hela förra veckan, klämde bröstvårtor, åt annanas, färdknäppade. Men inget hände. Alla frågade hela tiden och jag blev lite galen.
Skönt nog måste jag säga så har jag nu blivit superförkyld sedan någon dag tillbaka, och då är det liksom inte läge att föda barn, så nu kan jag ta det lugnt på ett helt annat sätt. Ingen stress, den kommer när den kommer, och jag vill bli frisk först!
Folk har faktiskt lugnat ner sig med frågorna också, efter att jag fräst till med lite spydiga kommentarer :)
Grattis lijon! Vi hade väl båda 17e? Så du vann!!! :)
)Bra där sommaren!! Wohoo!!
Grattis till ännu fler bebisar!!
Bf +9 idag.
Hade ont i ryggen och sammandragningar igår, typ första jag alls känt av och tänkte äntligen! Det finns hopp!
Men det slutade när jag gick och la mig och har inte känts något mer.
Nu får jag börja ställa in mig på igångsättning istället tror jag.
Hur lång tid har det tagit för er som blivit igångsatta? Börjar man alltid på morgonen?
7e himlen- så himla kul med vattnet!!! Var inte du orolig att det skulle gå i sängen? Hade du plast under, eller hur gick det? :)
Challelotten, trist med väntan, hängde ni på fl hela dagen då el åkte hem emellan? Hur lång tid tog det sen?
Sommaren- trist med byxorna!! Men i årigt är jag så avis på dig och 7e himlen o alla andra som vattnet går på- point of no return liksom! :)
7eh- hur går det??
Jag vill också föda barn!!!!
Challelotten, härligt att det gick bra! Och spec att du slapp spricka!! :)
Är väl kanske såklart skillnad på förstagångare och omföderskor också. Men det där var ju snabbt!
Hoppas min bebis kommer snart, av sig själv, och att det går fort! :)