Augustibebis 2012
Grattis Angelica och vad skönt att höra att det gått bra! Har som alla andra här tänkt på dig så mycket de här dagarna. Jag blev så glad när jag läste att det gått bra för er. Och vilket fint namn Sofia är! Kram till dig!
Grattis Angelica och vad skönt att höra att det gått bra! Har som alla andra här tänkt på dig så mycket de här dagarna. Jag blev så glad när jag läste att det gått bra för er. Och vilket fint namn Sofia är! Kram till dig!
Någon mer som har fått klåda och utslag?
Jag har sedan ett par veckor tillbaka haft utslag och klåda på magen, ser ut som lindrigt soleksem.
Läkaren har kollat på detta och uteslutit graviditetshepatos vilket kan vara farligt för barnet.
Jag har inte haft så här under mina tidigare graviditeter och undrar om det kommer hålla i sig hela graviditeten, har ju bf 30/8 så det är ett bra tag kvar. Jag kunde ta tavegyl eller smörja med mildison men det väntar jag med ett tag till.
Någon som varit med om detta?
Mina magmuskler är delad och det syns och känns tydligt. När jag ligger ner och ska resa mig upp (som sit up)
blir magen typ trekantig med en ås mitt på magen och även om jag spänner magen så finns där ingen muskel som tar emot mitt i. Ser faktiskt helt knäppt ut
Rocktherebell, beklagar sorgen. Kram till dig.