• A R

Augustibebis 2012

Grattis Carran och Sockertopp till era bebisar!!!

• A R

Heja, heja, heja alla kämpar som väntar på sina bebisar

Grattis Roos!!!

Mamma, spännande

Tänkte dela med mig lite erfarenhet angående bebisens vikt från tidigare förlossningar. Nr1 vägde 3700g jobbigaste förlossningen och jag fick panik när han skulle ut. Nr2 4100g snabb och inte alls lika jobbig att krysta fram, kom med vattnet. Elva år senare kom trean 4300g, absolut enklast att få ut, tre krystvärkar och han kom strax efter att de tagit hål på fosterhinnan och fått vattnet att gå.
    Jag tror inte bebisens vikt är det avgörande för hur ont det kommer att göra.

• A R

Spännande svipp och husmodern, jag hade med brunt slem den dagen det satte i gång. Hoppas det drar i gång för er nu!

• A R

Husmodern, förstår din frustration, vilken väntan! Jag kan trösta dig med att så fort bebisen kommer, och det gör den, glömmer du denna långa väntan och allt tid går åt till den bebisen. Kram till dig!

• A R

Stooort grattis till både husmoder och godisbit!!! Nu är den långa väntan över och ni får mysa med era små
    Kram till er båda!

• A R

Grattis till lilla Sofia! Vad bra att allt går åt rätt håll och att du fått igång amningen. Får man fråga hur stor hon var? Kram till er!

• A R

7eHimlen, vad dramatiskt och vad hemskt för din fru att tro att hon ska förlora er båda. Vad bra att det gick bra iaf och att ni nu mår bra

Svar på tråden Augustibebis 2012