Augustibebis 2012
Vet du hur man anmäler? Är det granska annonsen-länken eller ska man maila till tradera?
Lite off topic kanske men ett tips som jag tycker verkar för bra för att inte spridas - gratis barnglasögon till barn 0-8 år!
https://www.facebook.com/lensway.se/app_231330656883449
NiniMe - lycka till! Håller tummarna för att de snabbt kan hjälpa dig må bra igen och att bebis stannar i magen lite till!
Sommaren - ålen är väl varmrökt så för den delen är det ju ok utan att frysa. Östersjöfisk är ju inte bra, men är det bara en enstaka gång är det ok tror jag. Det är ju inte tal om att du eller bebis får bakterier i er liksom utan att inte ev miljögifter ska ackumuleras...
Fingrar och tår svullnar här... blir lite bättre av att dricka mkt vatten och försöka hålla dem svala, på jobbet brukar jag hålla händer och vrister under kallvattenskranen när jag ändå tvättar händerna - fotbad som ngn annan nämnde är också skönt. Stödstrumpor hjälper inte så mkt mot svullnaden i mitt fall, men jag känner mig mindre trött i benen efter ett 13-timmars pass så ngn nytta gör de ju!
Katten - oj! Ingen aning, men låter som ngt jag hade velat få svar från fl om!