Angelica1991 skrev 2012-05-25 21:24:07 följande:
hejsan svejsan :) hoppas ni har det bra mer era magar tihi =) jag smygläser lite men har inte skrivit något för det är ju inte så kul alla gånger att skriva från mobilen men nu tog jag mig tid att låna datorn som finns på neon avd. :P det går framåt för oss med ett litet bakslag. vi börjar med dom bra tycker jag
av med droppet - kör endast min bröstmjölk i en nässond
av med antibiotikan = av med sista nålen på kroppen !!! HURRA - innebär infektionen är botad ! =D
väger nu lite över 900 g + 1,5 cm längre sen födelselängden på 32,5 cm och huvudet 0,5 cm större, nu 24,5
hjärnan är kollad och den är som den ska
nu till det lite små stressande..
dom har hittat ett blåsljud som KANSKE kan gå bort av sig själv tack vare att hon fortfarande är "liten" i normala fall skulle hon ju ligga i magen och den grejen som inte stängt nu skulle i vanliga fall inte vara stängd heller så vi ska vänta nu ca 1,5 v till se om den är på väg att fixa sig som doktorn nu trodde i hennes fall. annars måste dom operera henne och fixa det !! jag blev svimfärdig när jag insåg att dom kanske måste operera henne... men nu hoppas jag att vi får ha den turen att hon fixar det av sig själv :D
NU hurrni har sommaren kommit må jag säga.. jag hinner att ta lite sol stunder jag med fast utanför sjukan då hehehe då är dag 15 avklarad ! Tack för att jag fortfarande kan skriva med er här. känns dumt att skriva i majtråden med folk jag inte alls hängt med =) Godnatt ! :)
Klart du ska skriva här! Vi gläds ju med er åt framstegen och håller tummarna tillsammans när det behövs! Jag hänger ju också kvar här i "augusti" även fast vi nu blivit flyttade till bf i september =)
Härligt med sommarvärme (även om det blir jobbigare på jobbet) och härligt med lilltjejens framsteg - håller tummarna att hon slipper opereras!