• Tesdy

Augustibebis 2012

Augustimamman skrev 2012-01-09 14:48:04 följande:
    Min chef gick in i väggen. Vaknade en dag och kunde inte ta sig upp ur sängen. Ramlade ur och kröp sig fram till telefonen och ringde 112. När han kom till sjukan sa dom att det var kristallerna i hans ena öra som fått stryk av stressen.

Vet inte alls om det kan ha med det att göra men ni vet om man är ute och går/cyklar och det blåser bitande kallt kan man ju få sådär riktigt ont i öronen. Då brukar jag bli helt yr och snurrig. Undrar om det också har med kristaller att göra? Kanske långsökt... Men det där med öron och balanssinne verkar hänga ihop lite.
    Oj då var det kanske det som drabbade mig då jag blev åksjuk när jag själv körde bilen, samt kunde sitta på en utbildning och rätt som det var så gungade hela världen för mig.
    Jag bytte jobb och tog på mig en stor utmaning i mitt egna företag... Var sjukt stressad fast jag självklart vägrade inse det själv.
    Nu har jag ifrånsagt mig den stora utmaningen och fokuserar "bara" på mitt 100% jobb samt min träning.
  • Tesdy

Angående brösten så har jag varit mega öm i mina sen innan jag plussade och är detta fortfarande. Dom har växt också har jag märkt (tyvärr enligt mig då jag har 80F i vanliga fall).

Jag kan knappt vända mig i sängen utan att skrika för det gör så ont i dom. Rynkar på näsan

• Tesdy
    BinniBoo skrev 2012-01-17 14:53:30 följande:
    Gick tyvärr inge vidare... det var missfall :(
    Fy vad livet är orättvist. Styrke kramar till er.
  • Tesdy
    Carolines Secrets skrev 2012-01-23 13:14:22 följande:
    Tvillingar!! Tvåäggs

Grattis!! Skrattande

• Tesdy
    susskid skrev 2012-01-24 11:37:26 följande:
    Jag ska på inskrivning idag (är som sagt i 10+0). Det konstiga är att det inte känns som att det är nån bebis eftersom magen fortfarande är helt platt, inte vuxit ett enda dugg.. så lite orolig är man att de ska säga att nåt är galet =/ tog ju inget gravtest heller utan gick på tecknet att mensen uteblivit (det har den aldrig gjort förut) och brösten vuxit och ömmar... men men får väl se idag nu då =)
    Nog för att jag ligger två veckor före dig i tiden men här finns inga antydningar på varken mage eller graviditetstecken, mer än just ömma och större bröst.
    Eller jo just det jag känner lite fisksprattel mellan varven. ;)
  • Tesdy
    Ellenbmt skrev 2012-01-25 08:17:48 följande:
    Naimis! Jag är ju 12+4 idag? Har bf 4/8?? Eller har jag missat nåt? :)

Jag är planerad til den 3/8 och är idag i v 12+2. Så jag vet inte hur dom räknar riktigt. Men Ellenbmt borde inte jag ligga före dig?? Jag blir bara förvirrad av allt. Flört

• Tesdy
    Ellenbmt skrev 2012-01-25 12:13:20 följande:
    Tesdy- jag går efter en app...?
    OK, jag går efter mitt VUL jag gjorde i v 9+1. Då sa hon att jag var beräknad till den 3/8.
    Jag hade min första mens dag den 28/10 så där stämmer vi riktigt bra. :) Fast jag vill inte heller kalla detta för mens. Blödde pytte lite den 28:e, lite mer den 29:e (använde en tampong när jag tränade) sen bara lite rödbruna flytningar den 30:e..
  • Tesdy

Knappt en vecka kvar till min inskrivning nu. Ni som gjort KUB har ni koll på när man senast kan göra detta??
    Jag kommer vara i v 13+4 vid min inskrivning och vill ju gärna göra KUB efter detta.

• Tesdy

Då kanske jag bör ringa till MVC igen och prata med dom om detta.
    Vill ju har lite koll på så att allt är bra med guldklimpen.

Svar på tråden Augustibebis 2012