• A R

Augustibebis 2012

Tesdy, stort grattis till Theo! 

Nu börjar madrassen i sängen kännas riktigt hård mot höfterna, tror jag ska lägga i en extra madrass som är lite mjukare. 

• A R
    Gadget skrev 2012-08-01 12:18:18 följande:
    Åkte till min vanliga läkare. Värkarna avtog och syntes inte på CTG, men det visade sig att det trots allt var fostervatten jag läcker. Troligen en reva högt upp, därför har det bara droppat stötvis. Blev skickad direkt till BB där jag kommer få progesteronkräm för att dra igång. Han måste visst ut nu. Spännande.
    Spännande Gadget och lycka till!
    tjockisbullen skrev 2012-08-01 13:42:57 följande:
    Gadget stort lycka till:) Hejja hejja!

Vi är hemma nu ÄNTLIGEN - så himla skönt och vår lilla tjej är helt tagen av lillebror:)  
     Härligt att ni fått komma hem : )
    Sommaren12 skrev 2012-08-01 14:10:24 följande:
    Idag firar jag och mannen att vi varit tillsammans i nio år. Åt mysig lunch i vår saluhall och ikväll blir det sushi, mmmm!
    "Råkade" även köra iväg sent igårkväll endast för att köpa ett Bigpack glass, ni vet sån barnslig päron/jordgubb/vanilj? Haha tryckte i mig säkert halva paketet igår och resten lär ätas upp ikväll. Med karamellströssel. Moget värre... ;)

12 dagar kvar idag. Seeeegt!
    Grattis till 9-år! Jag har också blivit tokig i just glass vilket jag aldrig äter annars.

Nu ska jag och sonen gå och plocka svarta vinbär för att göra deras favoritsaft lite senare.
  • A R

Tror min slempropp håller på att släppa, sedan några dagar tillbaka har jag tjockt äggviteliknande slem som kommer ut. Blä... 
    Vill inte föda ännu och visst är det så att den kan släppa långt innan förlossningen startar? Har bf 30/8 och vill inte att pyret kikar ut än på några veckor. 

• A R

Godmorgon tjejer! 

Babyhummingbird, kanske har du redan din bebis hos dig nu annars, lycka till! 

Ninime, nu är det väl ändå din tur! Du får hitta på något extra skoj idag och unna dig något lyxigt så tiden går. 

Angelica, hoppas ni får komma hem snart. Kram till dig!

FruKå, sd hela natten och sedan försvinner de på morgonen, typiskt! Tur att din hjärna roat dig med lite annat iaf Flört

Själv har jag drömt om att jag blöder och haft sammandragningar, inte lika skoj. Jag får helt enkelt titta lite mer på OS Skrattande

• A R

Grattis Astro!

Vad bar att bebisen mådde bra Kampis och spännande att du börjat öppna dig och fått hinnsvepning. Hoppas det sätter fart nu.

Bullen, fy vad trist att de inte lyssnade på dig. Det känns så onödigt att de bara tar över och bestämmer allt över huvudet på den som ska föda. Om det nu var nödvändiga beslut de tog kunde de ju åtminstone förklara varför. 

Usch, idag har jag en jobbig dag framför mig, sonen ska in på magnetröntgen och se om hans hjärntumör växt eller inte. Det är nu 6 månader sedan han slutade med cytostatika och jag varken vågar eller orkar tänka på hur det blir om den växt. Vi får vänta en vecka på svar så det blir en orolig vecka. 

• A R
    eightythree skrev 2012-08-03 07:08:57 följande:
    Åh! iPhone!

3315g och 50cm var vår lilla tjej inatt när hon med kort varsel bestämde sig för att komma på vägen till förlossningen i ambulansen. Alla friska men trötta.
    Grattis, vad det måste gått undan, skönt att ni mår bra {#emotions_dlg.flower}
  • A R

Gadget, stort grattis till Wilhelm!!!

Nu är magnetröntgen avklarad så nu är det bara att vänta en vecka på svar.
    Känner mig trött och utmattad, nu blir det hem och kasta sig i sängen. Köpte premium på TV4 play så ikväll blir det en unge i minuten.

• A R
    Kampis skrev 2012-08-03 17:38:27 följande:
    Åh vad jag håller tummarna för er AR, verkligen!
    Tack Kampis!

Vad jobbigt med ert vatten, vi hade liknande problem på landet och renar nu vattnet med UV-ljus.  
    Roligare saker att lägga pengar på finns det.  
  • A R

Mijja 12, spännande!

Ninime, jaaaa!!! Kom igen nu och lycka till Solig  

• A R

Stort grattis Ninime! När hon väl ville komma ut hade hon visst bråttom Glad

Fransyskan, oj, jobbigt för maken med ryggskott, hoppas det ger med sig snart så han kan fortsätta pyssla om dig.

Här väntas det lunchgäster och jag har gjort en omgång limelemonad. Funderar på om jag hinner ta fram symaskinen och sy sängkläder till spjälsängen här på landet. Jo, så blir det nog.  

Svar på tråden Augustibebis 2012