Augustibebis 2012
Sommaren, stort grattis till dig med!
Vi minskar i antal här, undra hur många det är kvar när jag har bf den 30/8 : )
Sommaren, stort grattis till dig med!
Vi minskar i antal här, undra hur många det är kvar när jag har bf den 30/8 : )
Godisbit, vi är ändå rätt nära varandra i bf så det kanske blir jag som blir sist ut ; )
Har nu landat i lägenheten efter att varit på landet mest hela sommaren och vad det är skönt. Ser fram mot lite vardag och ordning och reda med barnen. Dock är det ett herrans liv ute, hade missat att det är midnattsloppet i kväll. Nu blir det soffhäng och stickning av bebiströja.
Hej Svip!!! Hoppas du är i full gång att föda nu : )
Och heja alla ni som går på övertid, förstår att det måste kännas frustrerande, men ut kommer de i alla fall.
God morgon tjejer!
Ellen, å det där kommer jag ihåg, så jobbigt med toabesöken : ( Ser INTE fram mot det, blä.
Lidahaz, spännande, hoppas det är din dag idag!
Svipp, hoppas det visar sig att dina värkar gett resultat och att de kan ge dig en hinnsvepning.
Jguz, jag förstår dig, har iof 10 dagar kvar till BF men jag har också en vän som förlorade sin bebis efter sista dagarna. Jag var ganska nojig över detta runt v 30 men har känt mig lugnare nu då jag känner bebisen ofta.
Men jag kan tänka mig att det blir värre ju närmare bf jag kommer och om jag går över kommer det nog inte alls kännas bra. Jag ska till bm idag och ska nog be om en koll nästa vecka med.
Igår gjorde jag i ordning sovkorgen så nu har vi både spjälsäng, sovkorg och babynest, mycket att välja på : )
Sydde lite sängkläder till spjälsängen också. Undra vad jag ska hitta på idag?