Har ännu en slappisdag vid poolen och njuter av att kroppen fungerar riktigt bra. Jag mår verkligen mycket bättre av att få vila. Det är så spännande att läsa om alla som närmar sig förlossning och om er som fått.
Stövelkatten, vad bra att du tar ett beslut utifrån hur du känner och mår, set mår ni alla bättre av.
Visst var det några här som tidigare fött på bb-stockholm? Hur var bb-vistelsen där?
Idag har jag skrivit färdigt mitt förlossningsbrev, gått igenom det med maken och gått igenom packlistan till bb.
Det äg jag som fixar det mesta inför bebisens ankomst och vi har fått massor av saker av svägerska, syster och vänner så det är inte så mycket att köpa. Har dock köpt vagn och skötbord till landet. Jag har sagt till maken att han får ansvara för att kameran och videokameran är laddad. Vad gör han då, går och köper en ny kamera med videokamera i. Bara det bästa är gott nog och vi kommer att behöva det var hans svar när jag frågade varför. Ska inte be honom om något mer för det blir bara så dyrt ; )