Augustibebis 2012
Huja vad ni skriver, här är man iväg en dag och nu får man läsa flera sidor tillbaka hahaha....
Ang att ligga kvar efter förlossningen är absolut inget jag vill, gör det bara om jag är tvungen.. Med ettan åkte jag hem efter 6 timmar och med tvåan fick vi stanna kvar eftersom lillebror hade ett blåsljud och dom vill jag skulle stanna kvar över natten... Och fy faaan vilken dryg natt det var... Sov i världens obekvämaste säng, sakna min mjuka sköna kudde, istället fick man ligga på en äcklig plastikskit... Nä plus att det var varmt och jävligt på rummet, ett rum på 2 kvm kändes det som... Nä, hellre hem, ha saker runt om sig och få äta när man vill utan att behöva ha tider och passa, inga människor som kommer in och stör hela tiden och ska lägga sig i hur jag ska göra med amningen osv.. Jag fixar det själv, vill inte att någon vuxen ska patta mig på pattarna hahaha..
När jag hade sovit där en natt så var det de första jag gjorde när jag vaknade, gick till läkarronden sen åkte jag hem illa kvikt i min trygga lilla vrå, till min lilla familj...
Så det kommer jag utan tvekan göra denna gången med om allt går som det ska....
Jag har verkligen inte handlat så mycket kläder, får fan inte handla ngt för min man hahaha, han tycker jag kan tagga ner lite och inte känna panik över att lillan måste ha kläder...
jävla gubbe....
Jag är en ÖL människa och för mig är en av dom bästa sakerna i livet, en varm skön sommardag och en iskall ÖL.. Love it!
Som tur är så åker den alkoholfria ner hur bra som helst och det porlar så härligt i strupen....
Igår skulle jag iväg och jag hitta ingen bra tröja att ha på mig så jag hitta en munkis som jag använt för länge sen och jag fick mig ett gott skratt, tycker ni den ser lite liten ut?