Augustibebis 2012
UJ is tha shit... Skitbra vagn... Undrar vad hon mena med de, jag packar vår vagn som tusan och den är en veteranare hahahah den håller jättebra :)
UJ is tha shit... Skitbra vagn... Undrar vad hon mena med de, jag packar vår vagn som tusan och den är en veteranare hahahah den håller jättebra :)
Morrn morrn tjejer...
ser ni snackar lite om sömnen och JA här är en till som vaknar tidigt, dock så tvingar jag mig till att försöka somna om men det lyckas kanske 1 av 10 ggr hahaah, pratade med min bm om det igår, eftersom jag haft det så i alla mina grav och enligt henne var det kroppen som ställer om sig på att få mindre sömn
Och ja det kan jag lova att det behövs hahahah, det kommer vara en lyxvara sen...
Igår så hade jag förvärkar eller vad det nu är för ngt.. Jag fråga på en annan sida vad som räknas som förvärkar, för ibland har jag liksom bara kraftigare mensvärk som kommer och går med ca 2-5 min mellanrum, men magen blir inte hård och det gör inte ont men det liksom sköljer över en som ja, ni vet när man får mensvärk.. Sen ibland blir den hård med men absolut inte varje gång, vad säger ni?
Där var en som skrev tillbaka och sa att det var så hennes startade hahaaha, jag kommer knipa in tösen om hon skulle få för sig att komma nu lilla raketen därinne
Hon får hållas iallafall minst 10 veckor till
Ohh just nu är jag glad att jag är fet.... Beställde precis jumpsuiten på hm hahahah, fanns i m och xl, så jag tog xl och jag ber till gudarna att dom är små i storlekarna för xl är FÖR stort annars hahaha... Eller så kanske dom krymper lite i torken ![]()
Oh sen måste jag ju berätta att vikten har stått HELT stilla nu en veckas tid HOPPAS HOPPAS att den fortsätter med det
hahahaha