Augustibebis 2012
Tror ni man måste ha med sig egen ersättning till förlossningen eller bjussar de när man är där?
Beklagar Maraja 
Grizabella: Jättefin vagga och vilken tur, jag vinner ALDRIG något, jo möjligtvis 25 kr på triss hahaha
Jag har äntligen börjat bli pigg igen.. Igår gjorde jag vid trädgården, rensade skit på vinden osv hahaha.. Dock lite kämpigt med foglossning men man får göra det mesta sittande hahaha, så det tar sin lilla tid... Men jag antar att det underbara vädret gör sitt också
Satte till och med på mig min lilla bikintopp igår och ja det var ju tur att den täckte bröstvårtan hahahah, nä men brösten fyller ut den betydligt mycket mer nu hahaha
Var hos min tränare i förra veckan och snacka lite om träning med foglossning och han skulle försöka lägga upp ett pass till mig.. Dom har en sådan tjockiscykel där som man liksom sitter i, inte på.. Så den måste jag ju kunna cykla på... Plus att man kanske kan göra lite armövningar... Jag får testa mig fram.... Vågen skenar iväg och jag börjar må jävligt dåligt pga det... Den står på 19 kg plus nu
Jag längtar som en galning efter att lilla gumman kommit ut så jag kan få tillbaka min kropp (givetvis att få träffa henne också) men att vara gravid är absolut inte min grej, och jag kommer INTE sakna att vara gravid mer, så detta är sista grav jag kommer gå igenom... Förlossning och bebis kan jag göra om men icke en grav... Så jag får väl se till att få ett jobb på förlossningen så jag blir mätt där hahaha
The Maraja: Usch så hemskt, läste om det. Beklagar verkligen! Kram
Grizabella: men vad skoj att vinna en vagga, speciellt eftersom den känns för dyr att köpa själva. Lyxigt, grattis!
Sommaren: Ja, denna tråd är med i mina drömmar flera nätter :) Ha en toppenresa i NY!
NiniMe: Känner så igen mig i det du skriver, jag har ju också gått upp mycket och längtar såå att kunna träna ordentligt och få tillbaka min kropp.
Smilla är beräknad till 26 juli 2012
» Jag är gravid i vecka 28+0
» Jag har varit gravid i 196 dagar
» Jag har 83 dagar till förlossningen
» Jag har klarat av 70% av graviditeten
» Bebisen väger c:a 1275 gram
» Bebisen är c:a 39,1 cm
» Stjärntecken: Lejonet
Nu tickar det på ![]()
Svipp: Jag gillade Mira ![]()