-
Jag svettas mer än vanligt också:(Ellenbmt skrev 2011-12-06 20:13:40 följande:En annan sak, jag stinker svett! Det gör jag aldrig annars, är det vanligt? Eller bara ett konstigt sammanträffande? -
Kan höns också ha toxoplasmos eller är det bara en kattgrej?
-
Kan höns också ha toxoplasmos eller är det bara en kattgrej?
-
För mig var det längre sedan...men däremot har jag alltid varit gravid samma tid på året. Mina barn är födda 17:e augusti, 18:e augusti, 8:e september. Nu är jag beräknad till typ 9:e augusti men brukar gå över tiden någon vecka.
-
Har bara blivit. Den som är född 18:e augusti 'r dessutom min bonus så jag har inget med den graviditeten att göra alls. Det tycks både vara jag och sambon som är överfertila den tiden på året alltså.
-
Usch...jag mår sådär småilla hela tiden och är hemskt osugen på mat. Vill bara äta syrlig frukt hela tiden och det kan man ju inte leva på direkt.
Har cravings efter vindruvor vilket är ett problem. Jag äter inte besprutade vindruvor (extremt mycket gift i dem) och vill ju knappast göra ett undantag nu när jag dessutom har en knodd som alla gifter ska överföras till. Det är inte säsong för vidruvor nu så att hitta ekodruvor är typ lönlöst.
-
Ja det käkar jag hela tiden...apelsiner och clementiner. Längtar fortfarande efter vindruvor dock.Augustimamman skrev 2011-12-08 16:15:55 följande:Jag är också svullen om magen...Kanske kan clementiner vara ett substitut? Syrlig frukt ska tydligen vara ett vanligt craving. Själv är jag helt insnöad på apelsiner, men det brukar jag vara såhär års så jag tror inte det direkt har med graviditeten att göra.Ari Gold skrev 2011-12-08 15:55:48 följande:Usch...jag mår sådär småilla hela tiden och är hemskt osugen på mat. Vill bara äta syrlig frukt hela tiden och det kan man ju inte leva på direkt.
Har cravings efter vindruvor vilket är ett problem. Jag äter inte besprutade vindruvor (extremt mycket gift i dem) och vill ju knappast göra ett undantag nu när jag dessutom har en knodd som alla gifter ska överföras till. Det är inte säsong för vidruvor nu så att hitta ekodruvor är typ lönlöst.
-
Min etta och tvåa är också kolugna men trean sjövild.
Vi får vlä se vad som väntar denna gång.
-
Nä...inga våfflor. Rödlök med balsamico vill jag ha!
-
Jag behöver en GAMMAL vagn jag! Helst 70-tal.
Tyvärr har jag inte sparat den fina kärran från -69 som jag hade till senaste grynet, men det är ju kul att variera sig.