Augustibebis 2012
Låter som ett jättebra pris för den vagnen.
Ja det finns ju massor av supervarianter med motor också...eller rena babygungor som spelar melodier och har sig. För mig personligen passar det inte min föräldraskapstyp och hur jag täönker om spädbarnspsykologi/anknytningsteori och vad små barn mår bra av. Jag bär i första hand mina barn i sele/sjal när jag vill söva dem och få fria händer, de gungas till sömns av mina kroppsrörelser och jag får full frihet under tiden oc har koll på barnet vart jag än går.
Dvs jag använder babysittern för aktivering, tex när babyn sitter på golver bland lekande syskon.och kollar in världen.
Är nog en bra utgångspunkt att fundera kring sin egen föräldraskapstyp och vad man tror att man har nytta av utifrån det. Sedan vad barnet kommer att gilla kan man ju aldrig veta.
Sommaren: Om vagnen står i låst förråd bör det väl täckas av hemförsäkringen?
Jag är i alla fall definitivt inte oroad över att någon ska stjäla vår barnvagn... Det är knappast som att de skulle kunna gå runt med den oupptäckta och definitivt inte lyckas sälja utan att bli påkomna.
Jag har också varit på första besöket (efter inskrivningen) nu i måndags.
Alla värden var bra utom järnet som är lite lågt (vilket är standard när jag är gravid...får fortsätta knapra tabletter helt enkelt).
Bebin ville inte bli lyssnad på. Hon blev förbannad och sparkade på lyssningsgrejjen.