Augustibebis 2012
Jag drack hallonbladste med pojkarna men man ska inte börja dricka det förrän runt vecka 35.... Jag tyckte det var gott, så gott att jag hade 3-4 påsar i hahaaa
Tycker det är jättebra att ni skriver om hur era sambos beteer sig eftersom man ofta känner sig ensam i gravidlandet och får ofta intrycket att allt runt omkring är rosa och underbart... Vilket är nog mer sällsynt....
Min gubbe han är väl helt ok, det ända han inte fattar här hemma är att jag inte har ensamrätt på att skapa runtiner på barnen, läggdax osv... Att jag inte har ensamrätt på att plocka upp saker som behöver plockas upp... Gahh blir knäpp på han.. Och tro mig jag har testat att låta saker ligga kvar för o se om han tar upp det, men ICKE han gör....
Nu i två dagar har min man jobbat över och inte kommit hem förrän kidsen gått o lagt sig, och när han kommer hem SER han att pojkarna SOVER, nybadade, jag har LAGAT mat och plockat undan disken... OCH hemmet ser bra ut liksom... Så att vara ensam är fasiken inte så svårt för man har liksom ingen att gnälla och störa sig på, utan då gör man allt själv och inga diskussioner om vem som ska göra vad..,.
Jag satte faktiskt igång min första förlossning med bröstvårtsmassage
Och det vet jag eftersom värken kom i sammband med massagen
Mamma drack ricinolja men fan det gick i raketfart när jag kom så det vette tusan om jag skulle våga..
Sex är det inte påtal om för min del hahaha
HAllonbladste gav mig mest sammandragningar...
Annanas även det sammandragningar.
Stark kaffe, blev ett rent hem...
Så tuttarna var det ända som funka, MEN jag hade gått över tiden (40+6) och jag tror att livmodern måste vara redo, jag skynda säkert bara på det ett par dagar...
Herregud vad lillan rör sig i magen hahaha, liten karatekid därinne