-
Ja jag ska säga till om det på måndag, jag är ju i vecka 35+0 idag och fortfarande inte ens fått en tid... Tycker det är dumt att dom inte hjälps åt när det är så hög belastningmijja12 skrev 2012-06-21 18:33:06 följande:Ninime: varsågod jag går ju in i vecka 34 imorgon så det tyckte min bm var dåligt att dom inte hade skickat ut en tid än men nu är det gjort och tyckte faktiskt det var lite mysigare att gör ul i landskrona plus billigare med bilderna :) fick 5 st för 40 kr och i Lund tar dom 20 kr/st -
Jag började dricka hallonbladste igår
E i vecka 36 nu så nu kör vi :) Köpte det på hälsokost... Jag läste någonstans att man ska vara noga med att inte ha för varmt vatten, man ska bara ha ca 60-70 grader annars "bränner" man bort ämnet som ska vara effektivt
-
Hallojsan tjejer, nu är vi hemkomna från landet hos min syster där vi firade midsommar med snapsvisor och snapsar (med fruktsoda i
) snälla dom är och tänker på mig hahaha...
Har lagt upp en bild på megakulan i bildtråden hahaha...
Här har svullnaden kommit med dunder och brak, har känt innan att jag varit lite svullen men är mina ben ner i ca 1 timme, sittande eller stående så ser det ut som vaden är direkt kopplad till tårna haha, spänner som fan och inte alls skönt...
Ang tälta så hade jag inte gett mig på det, MEN det är för att jag hade kissat på mig om jag skulle tagit mig upp mitt i natten och springa på dass hahaha, sov en gång på en luftmadrass hos mamma, på golvet.. Fick en hostattack mitt i natten och jag var tvungen att ta mig upp från golvet, supernödig och hostande hahha, ja jag kissa på mig faktiskt hahah, inte helt men halvt
så neeej det gör jag inte om höggravid mer haha
-
Jag funderar faktiskt oxå på att skita i dop men så är pojkarna döpta, känns ju konstigt att inte lillan blir döpt men jag funderar fortfarande, tycker mest det är en MASSA utkastade pengar...
-
Härligt o höranatlup skrev 2012-06-23 22:51:34 följande:Nu e jag på väg hem från fl. Fick ligga med ctg i 30 minuter. Hon rörde sig minimalt lite men pulsen var runt 170. Efter 20 minuter så började hon röra på sig lite mer å pulsen gick ner till 148.
Fick en samandragning under tiden. Blev ett UL och hon ligger med huvudet neråt. Men hon ville ändå att jag skulle göra ett spec UL för att se att allt e bra å att allt fungerar.
Så blir uppring på måndag om en tid
Och självklart får jag världens sammandragning efter 3 minuter efter vi lämnat sjukhuset. Skönt att hon lever å har det bra ifl.
-
Mina startade likadant, några värkar sen gick slemmisen..tjockisbullen skrev 2012-06-25 03:29:27 följande:Ni som redan har fött flera barn innan - jag har en fråga!
Startade era förlossningar på samma sätt alla gånger eller är det helt olika?
Någon som fött för tidigt första gången och sedan gått tiden ut med 2a barnen?
Jag födde ju i v 36 prick senast och undrar om det är troligt att jag kommer gå tiden ut denna gången?! -
Ohh vad glad jag blev igårkväll... Jag är lite av en sådan som har svårt att hålla mig när det gäller inredning
vi har ju tänkt att lillebror här hemma ska dela rum med storebror men han verkar inte alls vilja flytta in där haha, så jag har fått hålla mig till tåls med inredningen.. Min man har inte visat något större engagemang om det, men igår sa han, det hade varit kul o få inreda lillans rum
Han brukar alltid skömta om att jag har så brått hahaha men nu ville han med... plus att han tycker ju ABSOLUT att vi måste ha lite hello kitty kläder till lillan hahaha, jag skiter i hello kitty men det lät så roligt när han sa det haha...
Dax för bm om ett par timmar
-
Omg!!! Lillan är fixerad :) är ju bara i vecka 35+3...
-
Mammsen: Ja eller hur, detta känns lite tidigt än att hon skulle fixera sig nuu, är ju bara i vecka 35+3, ettan fixera sig v.36 och tvåan några dagar innan förlossning...
Allt var bra annars med lillan.
sfmåttet nu var 34...
Fixerad
-
Här e denEllenbmt skrev 2012-06-25 17:57:02 följande:Lilja- jag är med skiträdd för bristningar! Undrar varför när så många har dem... Men jag kan inte låta bli att tänka att min sambo kanske en dag vill ha en slät fin tjej istället för en randig... Låg självkänsla.se jag vet....
Har fått några "skråmor" på höfterna, men nu har min mage brakat iväg sista dagarna så jag känner mig livrädd... Snart, snart, är dagen här....
Någon la in en snygg bild på en smal mage med bristningar i bildtråden, vi går gå tillbaka och glo på den sen, ha det som målbild.
Påtal om växande mage- jag gjorde en så sjujävla god kycklingcurry nyss, åt så det stretar i skinnet och andas, det kan jag nästan inte alls. Tokgott!!