• NiniMe

Augustibebis 2012

A R skrev 2012-06-28 08:40:19 följande:
    Vi har renoverat på landet och jag och mamma har tapetserat två rum så jag har varit lite frånvarande här.

Stövelkatten, jag hade gbs tidigare i graviditeten och får pga antibiotika under förlossningen. Jag har lämnat urinprov ett par gånger efter antibiotikakuren och har inte gbs nu men ska iaf få antibiotika under förlossningen.

NiniMe, spännande, kanske är det på gång!

Idag åker jag och yngsta sonen med mamma till hennes sommarställe. Jag behöver vila och maken får fortsätta renoveringen på egen hand. Ska även träffa mina systrar och tänkte passa på att bli lite ompysslad med massage och låta dem måla mina tånaglar :)
    Ja jag hade önskat det men tyvärr är det nog bara vanliga förvärkar...
  • NiniMe
    bez imena skrev 2012-06-28 09:14:13 följande:
    Ninime; hur är det med "mens" värken? :0

Idag ska jag köpa mig en amnings bh, så jag kan börja packa väskan. Vet att jag kanske borde vänta med det köpet tills det är nära o pattarna större, men om man tar en lite större? Tycker f ö de är grymt fula... Iaf på lindex. Som skrynkliga papperspåsar.

Hoppas ni får en fin o solig dag som här
    Jo mensvärken är kvar, ska knoppa i sängen och vila lite och se om det avtar...
  • NiniMe
    Maaya skrev 2012-06-28 11:47:25 följande:
    O en fråga till vet ni om dom alltid väger än när man kommer in för förlossning ?
    Jag har aldrig blivit vägd...

Mensvärken håller i sig men jag antar att detta är charmen med att vara gravid, har inte fått fler "värkar" som jag behövt andas igenom.... Så ja så det lär väl vara såhär ett antal veckor till Tyst
    Nu bakar vi tårta till grabbens kalas i helgen, han ville ha en stor COOKIEMONSTER tårta så nu får vi se om jag blir hans lilla hjälte hahaha... Plus lite Elmo cupcakes
  • NiniMe

Mammsen: Fy vad obehagligt med sådana drömmar Rynkar på näsan sägs att man drömmer mycket konstigt i slutet på grav, jag hade min dos i början....

Inatt vaknade jag av att någon blåste på min lilla mage Hjärta Och nej det var inte mannen hahaha

• NiniMe

Ja nu minns man vilken semester det var när man väntade sin förstfödde....
    Nu har jag gråtit för första gången framför mina barn, jag bara brast...
    Säger till dom OM OCH OM igen att inte göra det bus dom hittar på med men dom bara glor som jag var en mupp och fortsätter... Just nu har jag så ont i mina fogar efter att ha stått upp hela förmiddagen med bakandet, så nu kan jag inte gå, har så in i helvetes ont, så ja nu sitter man här och är ett nervvrak...
    Förhoppningsvis kommer min man hem snart så jag kan stänga in mig på ett rum...

• NiniMe

Ang att ta med sig smink jag är en sådan som inte kan visa mig ute, utan att ha sminkat mig så jo för min del tas sminket med, vill inte se ut som en dö sill bara för jag är nyförlöst hahaha...
    Jag är stööörd jag vet ochjag kan säga att barnmorskorna har blivit lika förvånade varje gång jag fött barn och dom kommer in för att säga tack och hej typ, så står jag där nyduschad och nysmnkad ett par timmar senare hahaha

• NiniMe
    Stövelkatten skrev 2012-06-30 09:21:33 följande:
    Ninime och Ellenbmt- vad som än får en att känna sig bekväm, eller hur?

Förra gången tog jag inte med något sånt, inte ens duschkräm, eftersom jag önskade tidig hemgång. Nu kommer vi ju stanna ett tag på BB, så då kanske man inte vill gå runt och vara sunkig i tre dygn!

Någon som vet om det fortfarande säljs genomskinlig mascara i butikerna?
    Ja för tusan Jag tycker faktiskt det är lite jobbigt att man inte kan vara riktigt nöjd med sin naturliga skönhet hahah, avundas alla som känner att dom kan vara utan smink
  • NiniMe

Usch nu är jag NERVÖS.. Jag fick precis en hård fotboll rätt på magen, den flög i 190... Jag blev nog mest rädd när det hände och börja storgråta..... Någon som vet vad man ska göra och vad man ska känna efter när sådant händer?

Svar på tråden Augustibebis 2012