• NiniMe

Augustibebis 2012

Jag fick bristningar med tvåan, hade sen tidigare på höfter och lår... Mina har inte blivit så djupa så dom syntes knappt sen när dom hade blekts... Ser lite ut som små silverränder

• NiniMe

Nu precis för fyra år sen låg jag och kryste för fulla muggar och min förstfödde var påväg ut från lilla livmodernHjärta
    Jag hade inte en susning om vilken otrolig kärlek som skulle komma

{#emotions_dlg.flower}                                                                         Grattis min store älskade pojk {#emotions_dlg.flower}

• NiniMe

Så då har jag gjort pannkakor eftersom grabben önska sig en pannkakstårta idag

Jag har fått en konstig tomhetskänsla i magen...

AnG Besök så får vem som komma och hälsa på, inte mig emot...

• NiniMe
    NiniMe skrev 2012-06-26 13:47:11 följande:
    Så då har jag gjort pannkakor eftersom grabben önska sig en pannkakstårta idag

Jag har fått en konstig tomhetskänsla i magen...

AnG Besök så får vem som komma och hälsa på, inte mig emot...
    Inte vem som så klart, nära och kära menar jag hahaha, inte så sugen på att eslövs uteliggare kommer hahaha
    Sommaren12 skrev 2012-06-26 13:58:39 följande:
    Åhhhhh pannkakor!!! Min man gör världens godaste! Tänk om man kunde fjäska till sig några! Mmmmm! Skäms
    Ja det ska bli smaskens

Fick precis reda på att imorgonbitti ska vi få se vår lilla tös på TUL, ÄNTLIGEN!!!
  • NiniMe
    7eHimlen skrev 2012-06-26 14:44:13 följande:
    NiniMe - varför ska du göra TUL? Du ser ju inte ut att vara varken stor eller liten?
    I skåne har vi det stående
    Men det brukar vara runt vecka 32-33 men dom ligger efter jättemycket inne på ul i lund, så jag kommer komma senare än normalt, jag kommer vara i v.36+3 när vi kommer men det ska bli kul och det brukar vara lättare för dom att uppskatta vikten desto senare man går
  • NiniMe
    7eHimlen skrev 2012-06-26 14:51:15 följande:
    Aha, vad fuskigt, här i Sthlm gör de bara det om kurvan ser annorlunda ut. Jag vill oxå se vår bebis! :P Gud vad man längtar nu!! :D
    Ja jag tycker det är dumt att dom inte har det överallt... Det var påväg att försvinna från skåne ett tag men barnmorskorna protestera så mycket att dom lät det vara.. Det blir liksom lite av en milstolpe eller vad man ska säg, en liten morot
  • NiniMe
    Juliette skrev 2012-06-26 15:37:30 följande:
    NiniMe: Jag hade inte fått tid för andra UL så jag ringde dit idag och fick tid på torsdag. Förstod det som att du bor i Eslöv. Där jobbar jag ;).

Idag har vi hämtat vår vagn! :) Blev en svart efter allt velande om färg eller inte färg.
    Jag ringde dit i torsdags men dom sa att det bara var att vänta, misstänker att det var dom som ringde igår, hade missat samtal från skyddat nr, men så kom där en tid med posten så det blev nästa vecka....
    Jaså det gör du Vad jobbar du med?
  • NiniMe
    mammsen skrev 2012-06-26 19:06:25 följande:
    Ninime - Jag bodde med i skåne när min dotter låg i magen (simrishamn), tyckte det var skönt att ha det där TUL:et, får se om det blir något nu, här är det svårt att få både tidigt ul och TUL.. Men men, ungen ska ju födas ut i vilket fall varesig den e stor eller liten ;) Men TUl är värkligen en milstolpe som är skön att se fram emot,, efter rulet går man och väntar på tulet och sedan feter tulet på förlossningen som inte är särskillt långt borta,, nu hade jag rul i v 16 och v19 och får gå och vänta på att han föds innan jag får en skymt av han igen,, 
    Ja det känns bra att man har det, tycker det är löjligt att man inte har det överallt.. Men som du säger bebis kommer ju ut ändå hahaha
    Juliette skrev 2012-06-26 19:06:27 följande:
    NiniMe: Jag jobbar som lärare. Högstadiet.

Nästa vecka är ju inte heller så långt iväg ;). Jag hade nog bara tur att de fått in ett återbud precis när jag ringde.
    Aha ja där ser man Världen är liten Har en systerson som gick ut högstadiet förra sommaren På ekenäs dock..
Svar på tråden Augustibebis 2012