• NiniMe

Augustibebis 2012

Gadget skrev 2012-07-31 08:07:52 följande:
    Nu kommer det ut lite rosa vätska i omgångar och lite lite geléigt så det är nog proppen på något sätt. Magen tömmer sig och jag har mensvärk i ryggen som då och då ökar i intensitet. Mår lite lätt illa också. Gissar och hoppas på att det är på G. Nu vill jag känna smärta så jag fattar att det är på riktigt.

Och NiniMe, jag håller tummarna för dig också.
    Tesdy skrev 2012-07-31 08:08:32 följande:
    Jag håller tummarna för dig Ninime!

Själv ligger jag med ctg efter att jag sovit här på förlossningen. Fick två citadon och en sömntablett och omvald gott jag sovit.
    Värkar har jag fortfarande men jag tror nästan citadonen finns kvar i kroppen för jag känner dom bara som lite molande.
    Wiiiii klart det måste vara på gång nu Låter så
    Tack töser
  • NiniMe

Hinnsvep gjort, min livmodertapp var denna gången framåtlutad och precis i läge för att göra det som skall göras, mjuk och fin, fortfarande öppen 4 cm...
    Har mensvärk som är starkare och kommer typ 10-15 min mellan, dom gör inte så ont som jag vill att dom ska göra så jag vågar inte hoppas för mycket, har mer blod och slem som kommer denna gången... Nu hoppas jag att det kör igång ordentligt....

• NiniMe

Ja jag hoppas verkligen på detta nu... Men man har läst så många som det inte lyckats på, men min bm vad förvånad att hon var kvar i magen efter förra hinnsvepet så det är ju lovande att det ska hända ngt denna gången eftersom tappen är där den ska vara Mensvärken håller i sig

• NiniMe
    ullis1990 skrev 2012-07-31 15:06:44 följande:
    Ni som fått hinnsvepning: har eran slempropp gått innan? Har eran tapp varit påverkad/öppen/mjuk? :)
    Min slempropp har gått efter hinnsvep båda gångerna.. Första gången som var en vecka sen så var min tapp mjuk, men bakåt (den ska framåt) då gav det ingen effekt... Nu idag så var min tapp framåt och fortfarande mjuk, har blodslemmiga flytningar som jag tolkar som slempropp... Nu väntar jag på att se om dagens retning har gett effekt Mensvärk har jag inte lika mycket men de kommer lite då och då...
  • NiniMe
    anneh skrev 2012-07-31 18:04:11 följande:
    Letar efter minsta lilla grej som kan betyda att det är på G..
    Men! Min mage är helskum, från att typ aldrig behövt gå på toa för nr 2 så har jag igår och idag behövt gå 4-5 ggr. Är även mycket lösare än vanligt.

Är det ett tecken? Bf på torsdag..
    Du vet att det har varit ett tecken när du har bebis i famnen
  • NiniMe
    Tesdy skrev 2012-08-01 07:19:16 följande:
    Spännande mer bebisar på G!

Själv kom min prins äntligen ut igår 16:59, vägde 3485 g och var 50 cm lång. Bra mycket större än sina syskon som låg under tre kg båda två. Han har ätit en hel del hela natten så jag är rätt trött idag
    Är på bb nu så jag har ingen dator och kan inte lägga upp ngn bild på Theo. Men är det ngn med instagram så kan ni söka fram mig, där heter jag Ninnsan!
    Ohh GRATTIS
  • NiniMe

Ska bara uppdatera, hade lite starkare förvärkar ett par timmar vid middagstid och nu börjar det komma igen.. Dock känner jag inte mycket att det skulle vara igång direkt, känns som jag kommer vara gravid hela mitt liv hahaha....

• NiniMe

Ja hon är VERKLIGEN en snigel därinne hahaha.. Känns helt sjukt att man ska behöva ha dessa tecken i all evighet på att det är på g så händer INGENTIIIIIIIING...
    Mina sd är visserligen hårdare också nu men ja dom gör ju inte ont, och nu vill jag  faktiskt ha lite mer ONT
    Jag trodde ju verkligen att denna lilla loppan skulle komma lite innan bf, men den turen hade jag inte haha, nu får jag lida för dom tankarna
    Men tro mig, om jag inte har alltför jävla ont direkt så kommer jag skriva här när jag klockar värkar

• NiniMe
    EliHei skrev 2012-08-02 05:40:27 följande:
    Nu börjar ja bli lite less på min kropp;( 4 dagar till bf å jag känner verkligen ingenting. Magen är lite hård ibland men inte mer än så. Vill oxå få känna lite smärta!! Vet att jag ska va glad men nu vill jag ha igång detta!!
    Någon mer som inte känner något men är nära??
    Jag känner allting men ingenting händer... 40+6
Svar på tråden Augustibebis 2012