Augustibebis 2012
Ang rörelser så har min lilla lugnat sig markant igår och idag, jag känner henne men det är inte alls dom rutinerna hon haft innan och inte alls den styrkan... Hoppas att det är ett tecken på att hon gör sig redo för utskjut haha
Ang rörelser så har min lilla lugnat sig markant igår och idag, jag känner henne men det är inte alls dom rutinerna hon haft innan och inte alls den styrkan... Hoppas att det är ett tecken på att hon gör sig redo för utskjut haha
Ohh FAN inatt vakna jag kl 01,05 av att magen gjorde ONT, jag låg på rygg och den blev stenhård och en svidande molande känsla spred sig över hela magen, jag sov och tänkte jaja, och sen bara eeehh AJ, så jag gick upp, satte mig här nere vid datan och började klocka 7 min mellan sen helt plötsligt var det 2 min och sen 10 min, sen höll det 7 min mellan stabilt....
Men helt plötsligt gjorde dom inte ont längre så vad FAN, jag gick o la mig igen med vanliga sd som kom med 7 mellanrum...
PISS...
Jag trodde verkligen att NU är det min tur hahaha, jävla skit men ajja hon gör sig redo iallafall... Nu sitter jag här med den obligatoriska mensvärken....
Håller tummarna för er
Mammsen: du skrev ALLT jag ville skriva ![]()
Grattis till bebiiiisar 
Ohh Stövelkatten, vad spännande, jag är inte alls avis
hahaha håller tummarna ![]()