Augustibebis 2012
Denna har jag druckit innan och den har jag tyckt varit god trots att man gjort den starkare med fler påsar i

Sen denna tycker jag smakar beskt och är inte alls lika god..

Denna har jag druckit innan och den har jag tyckt varit god trots att man gjort den starkare med fler påsar i

Sen denna tycker jag smakar beskt och är inte alls lika god..

Ett stort GRATTIS Naimis nu är jag ordentligt avis på dig som fått din bebis imorgon planerar vi en liten båttripp, helsinborg-helsingör 

Jag befinner mig liggandes på en gräsmatta, jag känner hur dom svalkande regndropparna fuktar min heta kropp, allt känns friskt och fullt av syre... vänta, FAN JAG DRÖMMER OCH JAG BEFINNER MIG I EN JÄVLA BASTU...
Typ 30 graders värme och denna fläskkroppen STEEEEKS....
Gud i himlen låt mig föda NU så jag slipper denna tyngd i fötter och kropp (nä jag e inte religös)
Karo77: Ja jag vill verkligen att den lilla loppan ska hoppa ut nu... Vi var inne på förlossningen i förmiddags eftersom hon inte sprallat på som vanligt men allt såg bra ut därinne, dom trodde absolut att hon kommer födas inom en vecka iallafall.... EN VECKA=1 ÅR ![]()
Grattis till körkort Sally och Grattis till alla bebisar som ploppat ut 
Ja för mig händer ingenting...
Tänk att man har haft så mycket tecken på att jag skulle få lite tidigare, mycket sammandragningar, regelbundna, mycket mensvärk mm..
En bebis som ligger fixerad och långt ner sen v.35 trots man e omföderska..
Ja jag trodde ju verkligen att hinnsvepet skulle sätta tjofräs i fialisan men icke sa nicke, den gjordes i måndags och all slemproppssignal är som bortblåst och jag sitter här med kulan på magen...
Känner mig ännu mer frustrerad och ännu mer som ett psykfall här hemma med alla sura hormoner som cirkulerar i min kropp.. Jag vill verkligen inte vara gravid mer....
Vet att det är nära men det känns som en evighets evighet innan hon kommer....
Jag vet inte om ni minns att jag berättade att jag har en systerdotter som också är gravid och vi har samma bf-datum (igår) Hon fick gjort en hinnsvep hon med, igår..
Och det skulle ta mig tusan att den lyckas på henne trots att hennes tapp va 2 cm och hon bara var öppen 1 cm...
GOMORRON tjejer..
Jag har glömt o säga GRATTIS till tjockisbullen
Hääärligt att lilla livet äntligen kommit 
Mammsen: Ja preciiiis hon jag menar hahaha... Hon håller på nu och ska försöka få ut sin bebis innan mig så nu har det blivit en tävling för henne, känns piss, men nu skiter jag i vilket... Ska bli skönt när detta är över... Jag funderar nästan på att göra det, åka in och säga till dom HJÄLP MIG NUUUU.. Men äh jag får vänta, hon kommer när hon är redo
Enligt mensen så är jag beräknad till den 31/7 så jag kommer nog få en stor donna
Ellenbmt: Fy vad tråkigt, men du är nära nu, jag tror inte du får vänta länge till på ditt lilla 
Ang EDA osv, så tänker jag precis som Astro, ingen prestige eller så när det gäller att inte ta det, vilket ofta misstolkas hos dom som väljer att ta eda... Att inte vilja ha eda är min personliga åsikt, och min känsla...
Idag får lillan inte komma iallafall, min bästa vän fyller år och min brorsdotter, så lilla Smilla du får hålla dig därinne
Mensvärk och dagliga sd håller i sig fortfarande...
Åkte iväg igår på en båttripp med ungarna, över till helsingör och tralla runt, vilket gav resultat i extremt svullna fötter som gjorde så jävla ont...
Groparna är där jag har tryckt, helt sinnes