• NiniMe

Augustibebis 2012

Denna har jag druckit innan och den har jag tyckt varit god trots att man gjort den starkare med fler påsar i

Sen denna tycker jag smakar beskt och är inte alls lika god..

• NiniMe
    A R skrev 2012-07-25 09:17:36 följande:
    Godmorgon!
    Nu verkar det hända grejer i tråden, spännande!

Vi har haft sjuttioårskalas för svärfar med över hundra gäster och hela släkten har varit engagerade.
    Det känns i hela kroppen att jag hållit igång och idag blir det en vilodag.
    Det ska bli varmt och jag kommer nog bara att ligga under parasollet och plaska i poolen. 
    Dock så har nog min svärmor tänkt sig att alla deras gäster (ett tiotal) ska komma och poola de med, vilket jag är mindre sugen på. Då får INTE barnen plaska och stoja för då blir hon stressad och fina frisyren förstörs. 

Hummingbird, vilket bra förlossningsbrev du skrivit, du satte ord på mina tankar kring förlossningen. Nu ska nog även jag kunna få till ett brev.

Nu ska jag försöka hitta någon bra sajt att beställa hallonbladste från, några tips?
    Hitta denna sajten

http://www.hallonbladste.se/10-hallonbladste.html

Och läste lite info om det på denna sidan, fan att man inte läste det innan

http://www.re-fresh.se/catalog/product_info.php?products_id=168
  • NiniMe
    Mammsen: Ja vad ska man göra hahaha, jag var riktigt nere innan, kände bara att jag ville ligga i sängen och glo i taket...
    Efter bm-besöket så blev jag lite hoppfull ändå...
    Men jag hoppas verkligen att jag slipper nästa besök hos henne haha, hon skulle visserligen köra runt därnere igen då men jag vill ju inte komma dit, jag vill FÖDA...
    Jag känner verkligen ingenting, dom blodblandade slemiga flytningar som kom samma dag och igår fm efter hinnsvepet är borta, bara vanliga flytningar...
    Har lite mensvärk nattetid men inget mer än dom vanliga sd på dagen Obestämd
    Letar efter alla symptom som finns men det finns ju INGA, det kör ju bara igång för dom flesta, så jag hoppas att det KÖR igång på mig med....
    Pappan här hemma tror hon kommer imorgon och blir ett torsdagsbarn som sina bröder och på självaste bf-dagen... Ja man kan ju hoppas han har rätt

Ang teet, ja jag blandar nog det för starkt för det andra i vit förpackning blir inte så beskt, där kan jag lägga i fleeeera påsar och det smakar lika gott ändå..

{#emotions_dlg.flower}Ett stort GRATTIS Naimis nu är jag ordentligt avis på dig som fått din bebis
  • NiniMe
    Karo77 skrev 2012-07-26 00:37:45 följande:
    Undrar hur det gar for ninime??
    Här händer inte ett skit Skrikandes
    Nu börjar min övertidsresa då dagar förvandlas till år...
    Idag är dagen då lillan är beräknad..
  • NiniMe

Jag befinner mig liggandes på en gräsmatta, jag känner hur dom svalkande regndropparna fuktar min heta kropp, allt känns friskt och fullt av syre... vänta, FAN JAG DRÖMMER OCH JAG BEFINNER MIG I EN JÄVLA BASTU...
    Typ 30 graders värme och denna fläskkroppen STEEEEKS....
    Gud i himlen låt mig föda NU så jag slipper denna tyngd i fötter och kropp (nä jag e inte religös)

• NiniMe

Karo77: Ja jag vill verkligen att den lilla loppan ska hoppa ut nu... Vi var inne på förlossningen i förmiddags eftersom hon inte sprallat på som vanligt men allt såg bra ut därinne, dom trodde absolut att hon kommer födas inom en vecka iallafall.... EN VECKA=1 ÅR

• NiniMe

Grattis till körkort Sally och Grattis till alla bebisar som ploppat ut Hjärta

Ja för mig händer ingenting...
    Tänk att man har haft så mycket tecken på att jag skulle få lite tidigare, mycket sammandragningar, regelbundna, mycket mensvärk mm..
    En bebis som ligger fixerad och långt ner sen v.35 trots man e omföderska..
    Ja jag trodde ju verkligen att hinnsvepet skulle sätta tjofräs i fialisan men icke sa nicke, den gjordes i måndags och all slemproppssignal är som bortblåst och jag sitter här med kulan på magen...
    Känner mig ännu mer frustrerad och ännu mer som ett psykfall här hemma med alla sura hormoner som cirkulerar i min kropp.. Jag vill verkligen inte vara gravid mer....
    Vet att det är nära men det känns som en evighets evighet innan hon kommer....

Jag vet inte om ni minns att jag berättade att jag har en systerdotter som också är gravid och vi har samma bf-datum (igår) Hon fick gjort en hinnsvep hon med, igår..
    Och det skulle ta mig tusan att den lyckas på henne trots att hennes tapp va 2 cm och hon bara var öppen 1 cm...

• NiniMe
    Blomsterfröna skrev 2012-07-27 07:21:28 följande:
    Ninime- usch jag lider verkligen med dig. Övertid e aldrig kul. Det är dom längsta dagarna i ens liv :( jag hoppas hon snart vill komma ut till världen. Jag skruvade ju på bröstvårtona när jag hade gått över med andra barnet. 3 timmar senare va han ute:) värt ett försök.man kan få mkt sammandragningar
    Jag satte igång ettans förlossning med det 40+6 tro mig jag har provat det denna gången med hahaha
    Har dock lite kraftigare sd idag doooock gör dom inte ont så jag tror ju verkligen inte att det är ngt men ja det återstår o se
  • NiniMe

GOMORRON tjejer..
    Jag har glömt o säga GRATTIS till tjockisbullen Hääärligt att lilla livet äntligen kommit {#emotions_dlg.flower}

Mammsen: Ja preciiiis hon jag menar hahaha... Hon håller på nu och ska försöka få ut sin bebis innan mig så nu har det blivit en tävling för henne, känns piss, men nu skiter jag i vilket... Ska bli skönt när detta är över... Jag funderar nästan på att göra det, åka in och säga till dom HJÄLP MIG NUUUU.. Men äh jag får vänta, hon kommer när hon är redo
    Enligt mensen så är jag beräknad till den 31/7 så jag kommer nog få en stor donna

Ellenbmt: Fy vad tråkigt, men du är nära nu, jag tror inte du får vänta länge till på ditt lilla Hjärta

Ang EDA osv, så tänker jag precis som Astro, ingen prestige eller så när det gäller att inte ta det, vilket ofta misstolkas hos dom som väljer att ta eda... Att inte vilja ha eda är min personliga åsikt, och min känsla...

Idag får lillan inte komma iallafall, min bästa vän fyller år och min brorsdotter, så lilla Smilla du får hålla dig därinne
    Mensvärk och dagliga sd håller i sig fortfarande...
    Åkte iväg igår på en båttripp med ungarna, över till helsingör och tralla runt, vilket gav resultat i extremt svullna fötter som gjorde så jävla ont...
    Groparna är där jag har tryckt, helt sinnes

Svar på tråden Augustibebis 2012