• NiniMe
    A R: Tänker på er och håller tummarna {#emotions_dlg.flower}

GRATTIS eightytree ja det var ju verkligen vad det gick undan

Kampis: Skönt o höra att allt gick bra och jag hoppas hinnsvepet fungerar på dig...

Själv vakna man 02 inatt av värkar som DOG UT efter ett par timmar... Jag somna på soffan, vakna mellan varven av att magen spände sig som tusan om vartannat... en jävla mensvärk som håller i sig... Men inga flvärkarGråter
  • NiniMe
    Kampis skrev 2012-08-03 09:33:01 följande:
    Ja jag är sugen, mest på att fylla upp kylen så man inte behöver göra det på väg hem från en ev bb-färd..

en grej jag glömde om igår, mitt blodtryck hade ökat på en vecka från 110/55 till 130/87, och så hade jag en sammandragning under de 10 minuterna kopplade till ctg så hon var hoppfull att detta skulle funka, man kan ju alltid hoppas! Men jag hade bara Ninime och hennes två hinnspeningar i huvudet då haha!  
    Hahaha det sägs ju att blodtrycket går upp lite innan fl Tänk inte på min hinnsvep nu   Jag har nu i efterhand fått höra att färdknäppen gör susen i musen när man gjort hinnsvep så testa med det också

Jag har nyligen pratat med fl för jag är så less nu, har kraftigare mensvärk vissa kommer i intervaller inget regelbundet och inget som gör ONT men det känns och ja jag är bara trött på det... Svaret jag fick, avvakta, gå hemma ett tag till och se hur det tar sig Skrikandes

FAN kan dom inte bara ta hinnorna... Nästan så jag funderar på ricinolja snart alltså (bara nästan)
  • NiniMe

Så lillan e ute nu :) det tog allt som allt 4 timmar och vi hann med ca 1 timme på fl hahaha sen åkte hon ut som ett skott hon vägde 4130 och e 53 cm lång och jag gick 9 dagar över tiden nu väntar vi på att få åka hem :)

• NiniMe

Tack ALLA Hjärta
    Ja äntligen kom hon den envisa lilla busan, hon kom verkligen med dunder och brak när hon väl bestämde sig för att komma... Hade min första värk här hemma 00,40, 01,05 ringde jag min syster som har en timmes bilfärd hit... 02,40 blev jag uppkopplad med ctg fick gå med det en halvtimme ca, sen fick jag träffa min barnmorska..
    Upp på britsen och hon kände hur pass öppen jag var, 5 cm... Jaha sa jag och tänkte vi kommer vara här hela dagen Tungan ute
    Men när hon kände därinne så kände hon att hinnorna buktade ut jättemycket..
    Jag ville inte ta hinnorna än eftersom jag hade en jävla intensiv upplevelse av det med tvåan... Men lillan blev stressad i magen och hjärtat låg på ca 180-200 slag i minuten, bm tog hinnorna ca 03,45-04,00 och sen jävlar fick jag en ÄNDA lååååååååååååång värk och sen kryste jag, och informerade alla om att NU BAAAAJSAR JAAAAG , och 04,26 kom hon ut och titta på stjärnorna direkt haha, jag sprack inget, fick ett litet sår bara, men inget jag känner av
    Jag är fortfarande lite ställd över hur fort det gick...
    Nu ligger hon och nannar gått, hon greppa fint tag om tutten direkt...

Ja nu e jag LYCKLIG

• NiniMe

Gomorron tjejer
    Första natten har varit kämpig här hemma, lillan har bajsat som tusan och förmodligen haft lite ont i magen av att få ut det första bajset... Men nu sover hon och vi ska snart iväg på hennes första läkarundersökning..
    Ni som minns min systerdotter som hade bf som mig, nu har hon fått sin pojke också... Vet inte om han lyckades komma ut inatt eller om han föddes samma datum som lillan.... Återkommer med den infon hahaha...

Grattis Oxlebo

• NiniMe
    Mammsen: Ja hahaha min kom först och snabbast hahah
    HAr pratat med henne nu och hennes son kom 23,53, Smilla kom 04,26...
    Det som faktiskt är ganska häftigt med det hela är att hon förlöstes av samma barnmorska som jag gjorde och hon låg i samma sal... Hennes fl tog 24 timmar och min 4
Svar på tråden Augustibebis 2012