Augustibebis 2012
Så då lider man av babyblues idag... Gråten i halsen hela tiden...
Mina söner bara slåss och bråkar hela tiden, lyssnar inte för fem öre och detta har dom hållt på med hela sommaren.. JAG PALLAR INTE MER....
Ingenting går in och jag vet inte alls vad jag ska göra... På måndag börjar mannen jobba igen och jag kommer vara själv med alla barnen och jag vetifaaan hur detta ska gå...
Pojkarna börjar på dagis på onsdag, men det känns som jag kommer avlida dom två dagarna i ensamhet med pojkarna..
Jag har inget körkort så jag kan inte köra iväg med dom heller och hitta på ngt med dom...
Känner inte att jag kan vara ute hela tiden heller med dom eftersom lillan e rätt så tuttig av sig nu och lusten att amma offentligt e inte där än...
Har fått en blåsa på ena tutten och när hon suger på där så JÄVLAR vad ONT det gör....
Usch ja och så fick mannen en blåsning vartefter jag börja tjuta... Han hade köpt med sig kyckling hem som vi skulle äta men jag sa till han att jag ville vila... Så han steker upp potatis till han och grabbarna och när jag kommer ner efter NOLL vila så finns där inga potatis till mig
Ja vilken jävla nörd man e nu 
Ville bara gnälla av mig lite..
Grattis FruKå
Äntligen